logo
امروز : پنجشنبه ۳ آبان ۱۴۰۳ ساعت ۲۲:۰۱
[ شناسه خبر : ۱۸۶۳۷ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]

مربی فولاد به تیم ملی والیبال می‌رسد؟

مربی-فولاد-به-تیم-ملی-والیبال-می‌رسد؟
سرمربی تیم والیبال فولاد سیرجان گفت: به عقیده من بهترین روش برای برگزاری دور برگشت روشی بود که امتحان خود را پس داده است.

به گزارش موج رسا; محمدرضا تندروان در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، درمورد میزبانی تهران برای دور برگشت لیگ برتر والیبال باشگاه‌های کشور اظهار داشت: قطعاً اگر مسابقات درشرایط عادی برگزار می‌شد پیشنهاد می‌کردم که بازی‌ها به صورت رفت و برگشت باشد، اما باید بپذیریم که حالا شرایط متفاوت است. پیش از این قرار بود که مسابقات به صورت رفت و برگشت باشد، اما ابتلای چندین بازیکن به کرونا در روزهای ابتدایی نظرات را تغییر داد.

وی ادامه داد: فدراسیون تصمیم گرفت تا مسابقات به شیوه متمرکز برگزار شود. گفته می‌شد که دور برگشت باید به شیوه لیگ ملت‌ها برگزار شود، اما بعد از مدتی نظرات تغییر کرد. با توجه به شرایط به عقیده من بهترین روش برای برگزاری دور برگشت همان روشی است که امتحان خود را پس داده است. به این ترتیب منطقی خواهد بود که دور برگشت هم به صورت متمرکز و به میزبانی تهران برگزار شود.

سرمربی تیم والیبال فولاد سیرجان درمورد شرایط این تیم در فصل نقل و انتقالات عنوان کرد: ما ترکیب ایده‌آل خود را پیدا کرده‌ایم و تصمیمی برای جدایی یا جذب بازیکنی نداریم مگر اینکه اتفاق خاصی رخ دهد. امیدوارم مشکلی ایجاد نشود و بتوانیم با همین روند به کار خود ادامه دهیم. ما تمرینات منظمی داشتیم و فکر می‌کنم در نیم فصل دوم عملکرد خوبی داشته باشیم و بتوانیم به روند خوب خود ادامه دهیم.

تندروان درمورد حضورش در تیم ملی والیبال به عنوان مربی و کمک به آلکنو تصریح کرد: من سرباز این مملکت هستم و در این فدراسیون رشد کرده‌ام. در حال حاضر صحبت‌هایی با من شده است، اما باید منتظر ماند و دید که در آینده چه اتفاقاتی رخ خواهد داد و برنامه سرمربی تیم ملی و فدراسیون چه چیزی است./فارس

انتهای خبر/

فرم ارسال نظر