logo
امروز : جمعه ۳۰ شهریور ۱۴۰۳ ساعت ۱:۴۳
[ شناسه خبر : ۱۸۵۹ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
استاندار زنجان:

هلال احمر نمادی از صلح پایدار در بین ملت ها است/ ایجاد فضای امید از عوامل افزایش مشارکت مردم در انتخابات

هلال-احمر-نمادی-از-صلح-پایدار-در-بین-ملت-ها-است-ایجاد-فضای-امید-از-عوامل-افزایش-مشارکت-مردم-در-انتخابات

استاندار زنجان گفت: جمعیت هلال احمر نمادی از صلح پایدار در بین ملت ها محسوب می شود.

به گزارش موج رسا; اسدالله درویش امیری در جشن خانواده بزرگ جمعیت  هلال احمر استان زنجان با اشاره به نقش جمعیت هلال احمر در خدمات رسانی به مردم، اظهار داشت: این خدمات امروزه در همه جهان گسترده شده است.

وی با بیان اینکه خدمات نیروهای هلال احمر مرز نمی شناسد،ادامه داد: هلال احمر به عنوان نهاد حمایتی است که خدمات شایانی را ارائه می کند.

این مسئول با اشاره به اینکه نیروهای این مجموعه بدون چشمداشتی در تمام حوادث غیرمنتظره و تلخ در کنار مردم هستند، بیان داشت:مردم نیز الفت دیرینه ای با این جمعیت دارند.

درویش امیری با بیان اینکه هلال احمر نخستین سازمانی است که همواره در حوادث غیرمترقبه به یاری مردم می شتابد، ادامه داد: نیروهای هلال احمر نه تنها در کشور بلکه در کشورهای دیگر هم به یاری انسان ها می شتابند. 

استاندار زنجان به حضور نیروهای هلال احمر در کشور نیجریه در سنوات گذشته اشاره کرد و گفت: این جوانان در شرایط دشوار دست از فعالیت های بشردوستانه خود برنداشتند.

وی با یادآوری اینکه فعالیت های هلال احمر به دور از گرایش های سیاسی است و این اقدامات سودآور نیست، گفت: فرهنگ حاکم بر این مجموعه داوطلبانه است. 

استاندار زنجان، تلاش برای تسکین آلام بشری، حمایت از زندگی و سلامت انسان، تامین احترام به انسان ها و کوشش برای برقراری دوستی و تفاهم متقابل را از اهداف هلال احمر عنوان کرد و گفت: احترام متقابل موجب دوستی بین انسان ها می شود. 

مقام عالی استان هلال احمر را نمادی از صلح پایدار در بین ملت ها دانست و گفت: فرهنگ حاکم بر فعالیت های این مجموعه اگر در دنیا تسری پیدا کند دیگر شاهد جنگ و خونریزی در جهان نخواهیم بود.

استاندار زنجان با اشاره به در پیش رو بودن دو انتخابات،افزود: باید تلاش کنیم تا زمینه مشارکت گسترده مردم در انتخابات فراهم شود.

درویش امیری با بیان اینکه ایجاد فضای امید در جامعه یکی از عوامل مشارکت گسترده مردم در انتخابات است،افزود:ناامیدی در جامعه مانع از مشارکت درانتخابات می شود.//ن
 

انتهای خبر/

فرم ارسال نظر