logo
امروز : دوشنبه ۱۸ تیر ۱۴۰۳ ساعت ۲۱:۵۵
[ شناسه خبر : ۱۸۴۱ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان زنجان:

شهدا و رزمندگان قهرمانان تاریخ کشور هستند/ برنامه های سوم خرداد مردمی برگزار می شود

شهدا-و-رزمندگان-قهرمانان-تاریخ-کشور-هستند-برنامه-های-سوم-خرداد-مردمی-برگزار-می-شود

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان زنجان گفت: شهدا و رزمندگان قهرمانان تاریخ کشور هستند و قهرمانان در هیچ کجای دنیا فراموش نمی‌شوند.

به گزارش موج رسا; نخستین جلسه هماهنگی برای برگزاری برنامه‌های سوم خرداد مصادف با فتح خرمشهر در عملیات بیت‌المقدس و روز مقاومت، ایثار و پیروزی در بنیاد شهید استان زنجان برگزار شد.
در این جلسه کاظمی با اشاره به اینکه پیروزی‌هایی که در هشت سال دفاع مقدس به دست آورده‌ایم به سادگی رخ نداده است، اظهار کرد: بدست آوردن هر پیروزی نشانگر این است که رزمندگان جان برکفی با تمام قوا برای شکست دشمن تلاش کرده‌اند.
وی با بیان اینکه روز مقاومت، ایثار و پیروزی نباید صرفا در یک روز خلاصه شود، افزود: شهدا و رزمندگان قهرمانان تاریخ ما هستند و قهرمانان در هیچ کجای دنیا فراموش نمی‌شوند در نتیجه باید ایثار آن همیشه به مردم بازگو شود.
مدیرکل بنیاد شهید استان زنجان با بیان اینکه سوم خرداد؛ روز خواستن و توانستن شهدا و رزمندگان است، عنوان کرد: این روز بیانگر یکی از شیرین‌ترین خاطرات مردم است مردمی که برای رسیدن به این فتح زحمات بسیاری کشیده‌اند و قدردان این پیروزی ارزشمند هستند.
گلباران مزار شهدا، دیدار با جانبازان عملیات بیت‌المقدس، تجلیل از جانبازان عملیات مذکور و دیگر برنامه‌ها بخشی از موارد پیشنهادی و مصوب این جلسه بود.
در این جمع مدیرکل و معاونان بنیاد شهید و امور ایثارگران استان زنجان و سایر مسئولان حضور داشتند//ن

انتهای خبر/

فرم ارسال نظر