logo
امروز : یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۲۲:۳۵
[ شناسه خبر : ۱۸۳۹ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 3 دقیقه ]
سفیر اسبق ایران در مکزیک و استرالیا:

همه فرمانداری‌ها و بخشداری‌ها ستاد روحانی شده‌اند/ دولت یک نمونه از مسکن اجتماعی را به مردم نشان دهد

همه-فرمانداری‌ها-و-بخشداری‌ها-ستاد-روحانی-شده‌اند-دولت-یک-نمونه-از-مسکن-اجتماعی-را-به-مردم-نشان-دهد

سفیر اسبق ایران در مکزیک و استرالیا با اشاره به قول دوبت یازدهم برای ساخت مسکن اجتماعی گفت: دولت یک نمونه از مسکن اجتماعی را به مردم نشان دهد.

به گزارش موج رسا; محمدحسن قدیری ابیانیه شامگاه دوشنبه در ستاد مرکزی دانشجویی حجت‌الاسلام رئیسی با اشاره به عملکرد دولت یازدهم در طول چهار سال گذشته اظهار کرد: روحانی و جهانگیری چهار سال مدیریت اجرایی کشور را بر عهده داشتند و باید پاسخگوی اقدامات‌شان باشند.

وی با اشاره به اظهارات حسن روحانی در همدان و روی آوردن به رقیب هراسی عنون کرد: روحانی گفته که اگر رئیسی رئیس جمهور شود در پیاده‌روها دیوار می‌کشد چنین چیزی مگر شدنی است؟ و به نظرم چنین اظهاراتی از یک روحانی و یک رئیس جمهور منطقی نیست.

سفیر اسبق ایران در مکزیک و استرالیا با بیان اینکه با این سخنان می‌توان به سلامت گفتار این شخص پی‌برد، ابراز کرد: اگر این سخنان حتی از طرف حجت‌الاسلام رئیسی نیز بیان می‌شد بنده می‌گفتم که به درد بخور نیست.

وی با اشاره به انتظارات و ادعاهای رئیس جمهور خاطرنشان کرد: متاسفانه هر روز روحانی می‌گوید که نباید دروغ گفت اما همان روز خود دست به دروغگویی می‌زند که این  کار درست نیست.

قدیری ابیانه با اشاره به تجارب و تدریس فقه اقتصادی از طرف حجت‌الاسلام رئیسی در حوزه و دانشگاه افزود: حجت‌الاسلام رئیسی 10 سال در سازمان بازرسی کشور بوده کار کرده است، عده‌ای اکنون برای تخریب وی می‌گویند که چرا رئیسی آن زمان جلوی فساد را نگرفت در پاسخ باید گفت که قوه قضائیه وظیفه مقابله با مفسد را دارد در صورتی که ریشه فساد در قوه مجریه است.

وی با بیام اینکه پول و ثروت در قوه مجریه است، تصریح کرد: قوه قضائیه مسؤل مبارزه با فساد است در حالی ریشه فساد در قوه مجریه است، حجت‌الاسلام رئیسی به خاطر اینکه در قوه قضائیه فعالیت کرده فساد را می‌شناسد و می‌داند که کجا و کدام نقطه را باید اصلاح کرد.

سفیر اسبق ایران در مکزیک و استرالیا به اختلاس انجام شده در صندوق ذخیره فرهنگیان اشاره و اظهار داشت: در این صندوق 12 هزار میلیارد تومان که پول 2 میلیون فرهنگی بود اختلاس شد و زمانی که قوه قضائیه در این موضوعات وارد می‌شود رئیس جمهور می‌گوید این وام معوقه است و فساد نیست.

وی بیان کرد: در ابتدا به فرهنگیان قول داده شد که اگر در این صندوق پس‌انداز کنند مشکلات آنها برطرف خواهد شد اما 12 هزار میلیارد تومان را به 31 نفر وام دادند بدون اینکه ضمانتی از آنها بگیرند.

قدیری ابیانه با اشاره به اظهارات وزیر در راه در مزخرف دانستن مسکن مهر خاطرنشان کرد: وزیر راه دولت روحانی می‌گوید که مسکن مهر مزخرف است و ما می‌خواهیم مسکن اجتماعی بسازیم، اما بعد از گشذت چهار سال هیچ اتفاقی نیفتاد و ما می‌گوییم یک نمونه از آن مسکن اجتماعی که قرار بود، ساخته شود را به مردم نشان دهید.

وی با اشاره به وعده ۱۰۰ روزه روحانی در سال ۹۲ گفت: روحانی در سال ۹۲ وعده 100 روزه داد و فیلم آن نیز موجود است اما امروز می‌گوید که من نگفته‌ام، او امروز همان وعده را می‌دهد نکته اینجاست اگر برنامه‌‎ای وجود دارد در همین 100 روز اجرایی کند.

سفیر اسبق ایران در مکزیک و استرالیا با اشاره به تبلیغات برخی مسئولان در دولت روحانی ابراز کرد: امروز همه فرمانداری‌ها و بخشداری‌ها ستاد روحانی شده‌اند و به روستاها رفته و می‌گویند روحانی رئیس جمهور است چون همه روسای جمهور ۸ ساله بوده‌اند و از طرفی می‌گویند به هر میزان که به روحانی داده شود، بودجه اختصاص داده خواهد شد.

//س

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر