logo
امروز : دوشنبه ۱۸ تیر ۱۴۰۳ ساعت ۲۱:۱۸
[ شناسه خبر : ۱۸۳۳ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 5 دقیقه ]
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان زنجان:

بزرگترین و زیباترین شاخص انقلابی گری استکبار ستیزی است/حضور حداکثری در انتخابات امنیت آور است

بزرگترین-و-زیباترین-شاخص-انقلابی-گری-استکبار-ستیزی-است-حضور-حداکثری-در-انتخابات-امنیت-آور-است

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصار المهدی (عج) استان زنجان بر ضرورت توجه به شاخصه های انقلابی گری تاکید کرد و گفت: بزرگترین و زیباترین شاخص استکبار ستیزی است.

به گزارش موج رسا; حجت الاسلام علی متین امروز در همایش سالروز جهاد سازندگی و تجلیل از گروه های برتر جهادی استان زنجان با تبریک اعیاد شعبانیه، با طرح این سئوال که اردوی جهادی مرد جوان می خواهد یا جوانمرد؟،افزود: آنهایی که در حضور امام حسین (ع) بودند اکثر جوان نبودند اما جوانمرد بودند.

وی ادامه داد: به ادبیات امروزی جوانمردان کسانی هستند که در اردوهای جهادی مشارکت می کنند اگر چه زن، پیرمرد یا جوان باشند.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصار المهدی (عج) استان زنجان با بیان اینکه برخی ها به جای اینکه جوان باشند، جوانمرد هستند، افزود: اگر حکومتی به معنای واقعی در میان خودش جوانمرد داشت، آن حکومت هیچ گاه شکست نمی خورد.

حجت الاسلام متین با بیان اینکه در ادبیات مقام معظم رهبری جوانمردان اردوهای جهادی مدیران جهادی و انقلابی هستند، تصریح کرد: این افراد قوت قلب مقام معظم رهبری بوده و انقلاب اسلامی با تکیه بر آنها باقی مانده است.

وی با اشاره به اعیاد شعبانیه،روز جوان و هفته عقیدتی سیاسی سپاه، گفت: نقطه مشترک ترسیم شده برای این موالید نورانی و اردوهای جهادی و هفته عقیدتی و سیاسی این است که این افراد از خودشان به در آمده اند.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصار المهدی (عج) استان زنجان با بیان اینکه بر محور حق بودن زنده ماندن و شهید شدن یکی است، افزود: به در آمدن از خویشتن نیاز امروز جامعه است.

حجت الاسلام متین با بیان اینکه اگر امروز از احزاب بیرون بیایم و حزب اصولگرایی و اصلاح طلبی را کنار گذاشته و فراتر از احزاب شویم، مرد انقلابی قلمداد می شویم، افزود: انقلابی به اصولگرایی و اصلاح طلبی بودن نیست، انقلابی محوری دارد که نشان می دهد که فرد انقلابی از خود و حزبش بیرون آمد و محور و شاقل زندگی خود را رهبری قرار داده است.

وی ادامه داد: اگر میزان ما رهبری و انقلابی شد هراس و واهمه ای نداریم همانگونه که مقام معظم رهبری فرمودند:" من جناح بندی های سیاسی را یک نفر اصلاح طلب یا اصولگرا باشد، قبول ندارم اما به مسئله به فتنه حساس هستم".

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصار المهدی (عج) استان زنجان افزود: مقام معظم رهبری فرمودند" مگر می شود یک نفر اصولگرا باشد اما اصلاح طلب نباشد و اصلاح طلب باشد اما اصولگر نباشد، اصولگرای بدون اصلاح طلبی و اصلاح طلبی بدون اصولگرایی برای دین ما نیست.

حجت الاسلام متین با بیان اینکه اصللاح طلبی بدون اصولگرایی ریشه ندارد همانگونه که اصولگرا بدون اصلاح طلبی آینده ندارد، افزود: نقشه راه باید اصلاح طلبی بوده و اصول و مبانی دین ریشه او باشد.

وی برضرورت حضور حداکثری در انتخابات تاکید کرد و گفت: فرد انقلابی همانگونه که مقام معظم رهبری فرمودند به حضور حداکثری مردم که همانا مشروعیت بخشیدن به نظام در غرب و مقبولیت نظام در اصول نظام اسلامی است،می اندیشد.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصار المهدی (عج) استان زنجان با بیان اینکه فرد انقلابی حضور حداکثری را فدای حزب خود می کند، افزود: افرادی که در سخنرانی ها می گویند به چه کسی رای بدهید، بشر را تحمیق می کنند در حالی که عصر بربریت نیست که با پول دادن رای بگیریم.

حجت الاسلام متین با اشاره به اینکه ما در عصر روشنگری هستیم و ماندن مسئولان چه در این حکومت و چه در حکومت بعدی در ازای حضور حداکثری مردم است،گفت:حضور حداکثری امنیت می آورد و نشان می دهد که مردم قدرت را به نظام،رهبری و دولت منتقل می کنند.

وی بر ضرورت جلوگیری از مصادره کردن امنیت به نام دولت ها تاکید کرد و گفت: اولا حضور در صحنه و دوما انتخاب اصلح مهم است.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصار المهدی (عج) استان زنجان با بیان اینکه شورای نگهبان صلاحیت شش نفر را برای کاندیدای ریاست جمهوری تایید کرده است و اگر همه این شش نفر انقلابی هم باشند باید انقلابی تر را پیدا کرد.

حجت الاسلام متین بر ضرورت توجه به شاخصه های انقلابی گری تاکید کرد و گفت: بزرگترین و زیباترین شاخص استکبار ستیزی است.

وی با بیان اینکه در بین کاندیداها دو گفتمان دیده می شود که نگاه اولی به درون بوده و نیم نگاه  برون زایی دارد، افزود: گفتمان دوم چشم به برون دوخته و نیم نگاهی ذلیل به درون دارد.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصار المهدی (عج) استان زنجان بهترین شاخص قرآن را استکبار ستیزی عنوان کرد و گفت: باید به فردی انقلابی تر رای داد.

حجت الاسلام متین با انتقاد شدید از قرارداد 2030،گفت: بر اساس این قرارداد اساسنامه تربیت دینی ممنوع و آموزش همجنس گرایی ارائه می شود که باید گزارش آن به یونسکو ارائه شود.

وی با بیان اینکه باید افرادی در انتخابات انتخاب شوند که زحمت رهبری را زیاد نکنند، افزود: این سند به قدری ننگین است که مقام معظم رهبری انتقاد شدیدی نسبت به آن دارند.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصار المهدی (عج) استان زنجان مغالطه نباید از ولی فقیه زمان جلوتر و عقب تر رفت را توطئه برخی ها دانست و گفت: انتقاد به اقدام شورای عالی انقلاب فرهنگی جلوتر از رهبری راه رفتن نیست، فدایی رهبری شدن است.//ن

انتهای خبر/

فرم ارسال نظر