logo
امروز : دوشنبه ۱۸ تیر ۱۴۰۳ ساعت ۲۰:۴۱
[ شناسه خبر : ۱۸۳۰ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
مدیرکل تعزیرات استان زنجان خبرداد

تعزیر 2 میلیارد و پانصد میلیون ریالی کارخانه قندریزی متخلف در زنجان

تعزیر-2-میلیارد-و-پانصد-میلیون-ریالی-کارخانه-قندریزی-متخلف-در-زنجان

مدیرکل تعزیرات استان زنجان با اشاره به گرانفروشی 700 تومانی هر کیلو قند توسط کارخانه قند در زنجان گفت: 2 میلیارد و پانصد میلیون ریال از این کارخانه قند ریزی متخلف تعریز شد.

مرتضی ممیزی در گفت‌و‌گو با خبرنگار موج رسا; اظهار کرد: حسب دریافت شکایات مردمی و گزارش بازرسی صنعت و معدن و تجارت و سازمان حمایت مصرف کنندگان ، تخلف یک کارخانه قندریزی مبنی بر گرانفروشی به شعبه هیئت بدوی اداره کل تعزیرات حکومتی استان زنجان واصل شد.

وی تصریح کرد: شعبه مربوطه ضمن تشکیل پرونده بصورت خارج از نوبت‌، تحقیقات تخصصی در راستای بررسی موضوع تخلف را آغاز کرد.

مدیرکل تعزیرات استان زنجان ابراز کرد: جلسات رسیدگی با حضور متهمان برگزار و گزارشات کارشناسی اخذ شد.

وی خاطر نشان کرد: براساس گزارشات‌، کارخانه متخلف اقدام به فروش 35 تن قند کرده که در هر کیلوگرم 700 تومان تخلف گرانفروشی مشاهده شده است.

ممیزی ابراز کرد: پس از بررسی مستندات پرونده و سیر مراحل قانونی، کارخانه متخلف به دلیل ارتکاب تخلف گرانفروشی ، به پرداخت جریمه نقدی بمیزان 2 میلیارد و پانصد میلیون ریال در حق صندوق دولت محکوم شد.

وی با اشاره به اینکه گرانفروشی از بیشترین تخلفات در استان زنجان بوده است افزود: با گرانفروشی‌ها در استان زنجان برخورد می‌شود.

مدیرکل تعزیرات استان زنجان همچنین به تشدید مبارزه با قاچاق کالا در زنجان افزود: براساس فرمایشات مقام معظم رهبری برای حمایت از تولید داخلی و افزایش اشتغال با قاچاق کالا برخورد می‌کنیم.

//ع

انتهای خبر/

فرم ارسال نظر