logo
امروز : دوشنبه ۱۸ تیر ۱۴۰۳ ساعت ۲۱:۳۶
[ شناسه خبر : ۱۸۲۸ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
همزمان با گرامیداشت هفته هلال احمر؛

آیین تجلیل از همیاران امداد در زنجان برگزار شد/ زنجان پایلوت کشوری طرح همیار امداد

آیین-تجلیل-از-همیاران-امداد-در-زنجان-برگزار-شد-زنجان-پایلوت-کشوری-طرح-همیار-امداد-

همزمان با گرامیداشت هفته هلال احمر؛آیین تجلیل از همیاران امداد در زنجان برگزار شد.

به گزارش موج رسا; همزمان با گرامیداشت هفته هلال احمر و با حضور مدیرعامل و معاونین جمعیت هلال احمر استان زنجان، مدیرکل میراث فرهنگی استان، فرمانده پلیس راه استان، مدیربیمه ایران در استان و تعدادی از مسئولین، جمعی از همیاران امداد که چک لیست و نقاشی آنها برگزیده شده بود،با اهدا جایزه مورد تشویق و تجلیل قرار گرفتند.

شهرام میرزایی در این مراسم با اشاره به حس مسئولیت پذیری کودکان، گفت: اجرای طرح همیار امداد که برای اولین بار در زنجان به عنوان پایلوت کشوری اجرا شد، نشان داد که اگر کودکان و نوجوانان را در امور مختلف مشارکت دهیم، با تمام وجود برای انجام آن تلاش می کنند.

وی افزود: طرح همیار امداد نشان داد که کودکان حس مسئولیت پذیری بیشتری دارند.

شیر محمدی فرمانده پلیس راه استان نیز با بیان اینکه کشته شدن حتی یک نفر در حوادث جاده ای زیاد است، گفت: امسال در سفر های نوروزی  نزدیک به 5میلیون خودرو در جاده ها تردد داشتند ولی با این حال، میزان کشته ها نسبت به سال های پیش کاهش چشمگیری داشت.

وی افزود: با آموزش های ارائه شده از سوی نیروی انتظامی و افزایش فرهنگ رانندگی، تلفات سوانح جاده ای نسبت به سال های گذشته کاهش قابل قبول داشته است.

رحمتی مدیرکل میراث فرهنگی استان به جای سخنرانی فقط یک نکته را به همیاران امداد حاضر در مراسم یادآوری کرد و گفت: وقتی که شما بزرگ شدید خاطرات مسافرت دوران کودکی را برای دیگران تعریف می کنید.

وی افزود: اگر پلیس به پدر و مادر شما توصیه می کند که در جاده با احتیاط رانندگی کنید به خاطر این است که خاطرات سفر شما، به صورت خاطرات خوش ثبت شود.

مدیرکل میراث فرهنگی استان خاطر نشان کرد: اگر شما سفری همراه با ایمنی و دور از حوادث تلخ را داشته باشید، زمانی که بزرگ شدید از آن سفرها به عنوان خاطرات خوش کودکی یاد می کنید.

مرادی مدیر بیمه ایران در استان زنجان نیز در این مراسم به کودکان و نوجوانان توصیه کرد که قبل از سفر حتما به پدر و مادر خود تاکید کنید که بیمه نامه ماشین را کنترل کنند تا در صورت بروز حوادث، به خاطر نبود بیمه با مشکل مواجه نشوند.

گفتنی است: در این مراسم کانون غنچه های هلال احمر مهدکودک پروانه با خواندن شعر و اجرای نمایش موزیکال همیار امداد، نقش و اهمیت هلال احمر و نیز همیار امداد را به تصویر کشیدند.

در پایان با اهدا جوایز از کودکان و همیاران امداد تجلیل شد.//ن

انتهای خبر/

فرم ارسال نظر