logo
امروز : دوشنبه ۱۸ تیر ۱۴۰۳ ساعت ۲۱:۳۹
[ شناسه خبر : ۱۸۲۴ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 3 دقیقه ]
رئیس سازمان بسیج سازندگی:

گروه های جهادی شاخص ترین نیروها در معرفی چهره های انقلابی هستند/ هم افزایی برای معبر زدن به جنگ اقتصادی وجود ندارد

گروه-های-جهادی-شاخص-ترین-نیروها-در-معرفی-چهره-های-انقلابی-هستند-هم-افزایی-برای-معبر-زدن-به-جنگ-اقتصادی-وجود-ندارد

رئیس سازمان بسیج سازندگی گفت: گروه های جهادی شاخص ترین نیروها در معرفی چهره های انقلابی و ارزشی هستند.

به گزارش موج رسا; سردار غلامی در همایش سالروز جهاد سازندگی و تجلیل از گروه های برتر جهادی استان زنجان با تبریک اعیاد شعبانیه و روز جوان، اظهار داشت: جریان جهادی و خدمت رسانی و انقلابی گری یکی از دستاوردهای انقلاب اسلامی است.

وی ادامه داد: شاخصه های انقلاب اسلامی با محوریت دین و ارزش های دینی شکل گرفته و حضور آگاهانه مردم موجب پیروزی آن شد تا از همه گردنه های سخت عبور کرد.

رئیس سازمان بسیج سازندگی با بیان اینکه حضور مردم و گروه های جهادی در صحنه امروز هم بارزترین و شاخص ترین جریان محقق کننده اهداف عالی نظام اسلامی است، گفت: این نیروها در آبادانی کشور نقش ویژه ای را ایفا می کنند.

سردار غلامی با اشاره به اینکه اگر این ویژگی از انقلاب اسلامی گرفته شود دستیابی به اهداف خیلی سخت است، افزود: اگر مردم با ظرفیت خود وارد عرصه ها نشوند نمی توان اهداف اقتصادی را محقق کرد.

وی با بیان اینکه برگزاری همایش گروه های جهادی و بیان دیدگاه های بسیجیان راه حرکت انقلاب اسلامی است، افزود: مهمترین جلوه کارآمدی نظام برای نشان دادن پس از ارزش های دینی و فرهنگی، مسئله اقتصاد است.

رئیس سازمان بسیج سازندگی با اشاره به اینکه تلاش برای حل مشکلات مردم سیره ائمه اطهار(ع) است، افزود:نظام اسلامی امتداد تفکر اهل بیت(ع) است باید این جلوه ها و جاذبه ها موج بزند.

سردار غلامی با بیان اینکه گروه های جهادی شاخص ترین نیروها در معرفی چهره های انقلابی و ارزشی هستند، گفت: چرا که این جوانان از زندگی خود می گذرند تا مشکل کشور را حل کنند.

وی با اشاره به اینکه حل مشکلات اقتصادی کشور بسیار راحتتر از سختی های دوران دفاع مقدس است، افزود: در هشت سال دوران دفاع مقدس دشمنان به امکانات و تجهیزات پیشرفته مجهز بودند اما با حضور مردم و طراحی الگوها و مدل های ائمه اطهار در این دوران توانستیم امکانات دشمن را دور زده و پرچم آزادی و سربلندی را بر اوج قلل عالم برافراشته کنیم.

رئیس سازمان بسیج سازندگی خاطرنشان کرد: همه ظرفیت های خدادادی در کشور وجود دارد و مشکل امروز ما این است که هم افزایی و تمرکز برای معبر به زدن به جنگ اقتصادی هماهنگ نشده است.

سردار غلامی با بیان اینکه بسیحیان منتظر دستور و جمع کردن امکانات نیستند و با همه ظرفیت های خود کار می کنند،افزود: وقتی ما در پیچیده ترین عرصه های موشکی و ماهواره با امکانات محدود و در اوج تحریم موفق عمل کرده ایم،سازماندهی واحدهای کوچک و جریان تولید و فرهنگ سازی برای مصرف تولید داخلی که موجب ایجاد اشتغال می شود،سخت تر از موفقیت در حلب و موصل نیست.

وی بیان داشت: جوانان باید در عرصه جنگ اقتصادی برای گشودن گره ها و شکستن خط همچنانکه برای رفتن به سوریه و عراق سراز پا نمی شناسند، سراز پا نشناسند.

رئیس سازمان بسیج سازندگی ادامه داد: قاچاق کالا، واردات و زمینگیر کردن جریان تولید به شیوه های مختلف از برنامه های دشمنان است که باید با نگاه گروه های جهادی در قالب تشکل ها و هئیت های اندیشه ورز اقدامات لازم را انجام داد.

سردار غلامی خاطرنشان کرد: امروز جهادگران به تکلیف و رسالت خود در امتداد خون های شهدا عمل می کنند و این امر نشان می دهد که جریان مجاهدت و مردانگی و پاسداری از انقلاب اسلامی همچنان وجود دارد.//ن

انتهای خبر/

فرم ارسال نظر