logo
امروز : دوشنبه ۱۸ تیر ۱۴۰۳ ساعت ۲۰:۲۸
[ شناسه خبر : ۱۸۲۱ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
رئیس سازمان بسیج سازندگی استان زنجان:

حضور 16700 نفر در اردوهای جهادی زنجان در سال جاری/ ارتقای روحیه جهادی اولویت اول سازمان بسیج سازندگی

حضور-16700-نفر-در-اردوهای-جهادی-زنجان-در-سال-جاری-ارتقای-روحیه-جهادی-اولویت-اول-سازمان-بسیج-سازندگی

رئیس سازمان بسیج سازندگی استان زنجان گفت: 16 هزار و 700 نفر نیز در سال جاری در اردوهای جهادی شرکت می کنند.

به گزارش موج رسا; فرهاد امندی در همایش سالروز جهاد سازندگی و تجلیل از گروه های برتر جهادی استان زنجان با تبریک اعیاد شعبانیه و روز جوان، اظهار داشت:سازمان بسیج سازندگی اهدافی را در سرلوحه برنامه های خود را دارد که در قالب برنامه ریزی های پنج ساله و یک ساله انجام می دهد.

وی غنی سازی اوقات فراغت جوانان و کمک به دولت در محرومیت زدائی و سازندگی با اولویت در روستاها و نقاط کم برخوردار را از برنامه های سازمان بسیج سازندگی عنوان کرد و افزود: اجرای طرح های اقتصاد مقاومتی در بخش های تولیدی و تبدیلی را از دیگر برنامه های این سازمان است.

رئیس سازمان بسیج سازندگی استان زنجان ادامه داد: 100 تیم پزشکی به مناطق محروم برای ارائه خدمات ویزیت،مشاوره و دارویی به صورت رایگان در سال گذشته اعزام شدند.

امندی با بیان اینکه ارتقای فرهنگ و روحیه جهادی اولویت اول این سازمان است که در این زمینه برنامه های مختلفی را برگزار می شود،افزود: 9 هزار و 613 نفر از بسیجیان از اقشار مختلف در اردوهای جهادی، هجرت و محرومیت زدائی در سال گذشته شرکت کردند.

وی از برگزاری همایش شکوه هجرت، تجلیل از گروه های جهادی و برنامه بسیج همگام با کشاورزان خبر داد و گفت: در این همایش 40 تیم راهنمایی های لازم را در خصوص ترویج کشاورزی به کشاورزان انجام دادند.

رئیس سازمان بسیج سازندگی استان زنجان از تولید مستند منهای نفت در زنجان خبر داد و گفت: فعالیت و خدمات رسانی از سوی 38 گروه جهادی در نوروز امسال به مناطق محروم از دیگر اقدامات این سازمان محسوب می شود.

امندی از توزیع 70 بسته سبد غذایی و اجرای 58 پروژه محرومیت زدائی خبر داد و گفت: 27 پروژه مرمتی نیز در طول سال گذشته اجرایی شد.

وی ارائه آموزش،هماهنگی با نهادها،ارائه تسهیلات و بازاریابی را از خدمات این سازمان در حوزه اقتصاد مقاومتی دانست و گفت: 2 هزار و 300 نفر از آموزش های اقتصاد مقاومتی بهره مند شدند.

رئیس سازمان بسیج سازندگی استان زنجان با بیان اینکه 720 نفر به مبلغ 9 میلیارد تومان در سال گذشته از تسهیلات اقتصاد مقاومتی استفاده کردند،گفت:هشت نمایشگاه اقتصاد مقاومتی نیز در سال جاری برگزار شد.

امندی با بیان اینکه 16 هزار و 700 نفر نیز در سال جاری در اردوهای جهادی شرکت می کنند،افزود:یک هزار و 100 نفر امسال از تسهیلات اقتصاد مقاومتی بهره مند می شود.//ن

انتهای خبر/

فرم ارسال نظر