logo
امروز : دوشنبه ۱۸ تیر ۱۴۰۳ ساعت ۲۱:۲۷
[ شناسه خبر : ۱۸۱۴ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 3 دقیقه ]
نایب رئیس مجلس شورای اسلامی:

حرفهای زیادی در نقد دولت دارم/ بیشتر اوقات اعتراض کرده و علیه دولت حرف زده‌ام

-حرفهای-زیادی-در-نقد-دولت-دارم-بیشتر-اوقات-اعتراض-کرده-و-علیه-دولت-حرف-زده‌ام

نایب رئیس مجلس شورای اسلامی با تاکید بر استفاده از متخصصان گفت: از جمله مشکلات کشور ما این است که ندانسته راه اشتباه را نشان داده‌ایم بدون اینکه به کارشناس آن حوزه فرصت بدهیم.

به گزارش موج رسا; مسعود پزشکیان امشب در جمع حامیان حسن روحانی با بیان اینکه باید در این کشور همه حرف خود را بزنند، اظهار کرد: نباید به هیچ کس برچسب بزنیم و بی‌احترامی کنیم.

وی با تاکید بر اینکه باید حرف، نگاه خود و  راه راست را در عمل نشان دهیم، ابراز کرد: ما به هیچ کس زور نخواهیم گفت و باید حق را در عمل نشان دهیم.

نایب رئیس مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه باید در میدان دادن‌ها انصاف را رعایت کنیم، تاکید کرد: ممکن است برخی همانند ما فکر نکنند که در این صورت نیز باید انصاف رعایت شود.

وی خاطرنشان کرد: مشکل جامعه این است که با انصاف برخورد نشده که این موضوع به ضرر کشور تمام شده است.

پزشکیان استفاده از افراد متخصص را نیاز کشور دانست و ابراز کرد: کشور ما هموازه در این زمینه مشکلاتی داشته است.

وی با تاکید بر استفاده از نظر کارشناسان در پیمودن راه درست بیان کرد: از جمله مشکلات کشور ما این است که ندانسته راه اشتباه را نشان داده‌ایم بدون اینکه به کارشناس آن حوزه فرصت بدهیم، کسی که تخصص نداشته و راهی را نرفته و تجربه لازم را ندارد چطور می‌تواند راه درست را نشان دهد.

نایب رئیس مجلس شورای اسلامی تخصص‌گرایی را نیاز امروز کشور عنوان و تصریح کرد: تنها یک راه برای نجات کشور وجود دارد و آن اینکه به کاربلدها و افراد دانا احترام گذاشته و از آنها بخواهیم به ما کمک کنند.

وی با بیان اینکه بنده نمی‌گویم که هیچ اشکالی بر این دولت وجود ندارد، افزود: حرفهای زیادی در نقد دولت برای گفتن دارم، بیشتر اوقات اعتراض کرده و حرف زده‌ام که گاهی اوقات نامردی‌هایی نیز علیه من شده است.

پزشکیان با تاکید بر اینکه باید به افراد کار بلد فرصت داده شود، گفت: گاهی اوقات این میدان در اختیار افراد قرار می‌گیرد اما در عمل به افراد سخت گرفته می‌شود.

وی با بیان اینکه حضور شما و بنده در این مکان برای حضور در صحنه و گفتن حرف خودمان است، ابراز کرد: باید بر سر حرفهای خود بایستیم، بنده اعتقاد دارم که باید به افراد در هر اعتقاد و باور احترام بگذاریم.

نایب رئیس مجلس شورای اسلامی با توصیه به اصلاح‌طلبان گفت: باید به مخالفان خود هم احترام بگذاریم، مبادا طوری برخورد و حرف زده شود که مخالف اعتقادات‌مان باشد.

پزشکیان با تاکید بر قانون‌مداری و پذیرفتن نظرات علمی اضافه کرد: اجرای عدالت در جامعه ضروری است و  مسئولان باید به تمام کسانی که در این مملکت زندگی می‌کنند خدمت کنند و همه یکسان دیده شوند.

وی تصریح کرد: زمانی که مدیر هستیم موظفیم به تمامی قومیت‌ها، زبانها و آحاد مختلف مردم خدمت کنیم و با محروم و زندانی کردن نمی‌توان در ممکلت برای خود مشتری جمع کنیم.

نایب رئیس مجلس شورای اسلامی با تاکید بر لزوم جریان یافتن عقلانیت خاطرنشان کرد: هر کسی باید آزادنه حرفش را بزند چرا که دین ما نیز این را می‌گوید و بر عقلانیت نیز تاکید دارد.

وی با توصیه به طرفداران اصلاحات گفت: اصلاحات یعنی اینکه اگر کسی رفتار انحرافی داشت او را اصلاح کنیم و اجازه بی‌احترامی و زورگویی به او را نداریم.

//س

انتهای خبر/

فرم ارسال نظر