logo
امروز : دوشنبه ۱۸ تیر ۱۴۰۳ ساعت ۲۱:۵۳
[ شناسه خبر : ۱۸۰۸ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 4 دقیقه ]
شهردار زنجان:

پرداخت بدهی 12 میلیارد تومانی دستگاههای دولتی به شهرداری زنجان/ بیش از 90 درصد از بودجه سال گذشته شهرداری زنجان محقق شد

پرداخت-بدهی-12-میلیارد-تومانی-دستگاههای-دولتی-به-شهرداری-زنجان-بیش-از-90-درصد-از-بودجه-سال-گذشته-شهرداری-زنجان-محقق-شد

شهردار زنجان با بیان اینکه بیش از 90 درصد از بودجه سال گذشته شهرداری زنجان محقق شد، گفت: سارختار سازمانی شهرداری زنجان ابلاغ شد.

به گزارش موج رسا; حبیب یگانه در جلسه شورای اداری شهرداری زنجان با اشاره به اینکه امسال با تاخیر تصویب و ابلاغ بودجه شهرداری مواجه بودیم، اظهار داشت: تمام حوزه‌های شهرداری باید بدون تاثیر پذیرفتن از این موضوع کارهای خود را با جدیت تمام انجام دهند.

وی با بیان اینکه امروز بیش از 45 روز از فصل بهار گذشته است، تصریح کرد: فصل کارهای عمرانی زنجان معمولا تا شهریور ماه است فرصت زیادی برای انجام کارهای عمرانی نیست.

شهردار زنجان با اشاره به اینکه حوزه‌های مربوطه باید با جدیت کارهای عمرانی خود را پیگیری کنند، ادامه داد: هیچ دلیلی برای توقف کارها در حوزه‌های مختلف شهرداری پذیرفتنی نیست.

وی خاطر نشان کرد: تاخیر در تصویب و ابلاغ بودجه امسال مشکلاتی را در سیستم شهرداری بوجود آورده است.

یگانه از پرداخت بدهی 12 میلیارد تومانی دستگاههای دولتی به شهرداری زنجان در قالب اوراق خزانه خبر داد و گفت: کارهای مقدماتی این مبادله انجام شده و به زودی این اوراق در اختیار شهرداری زنجان قرار خواهد گرفت.

وی با بیان اینکه وضعیت بدهی شهرداری زنجان به پیمانکاران بد نیست، بیان کرد: این وضعیت نشان دهنده زحمات همکاران در تامین نقدینگی دارد که جای تشکر است.

شهردار زنجان با بیان اینکه بیش از 90 درصد از بودجه سال گذشته شهرداری زنجان محقق شد، تصریح کرد: وضعیت پیمانکاران شهرداری زنجان نسبت به سایر دستگاه‌های همسان شهرداری مطلوب است.

وی با اشاره به اینکه هیچ توقفی در کارهای نباید بوجود بیاید، ادامه داد: با توجه به اینکه سال گذشته سال پر بارش بوده و آسفالت برخی از معابر نیاز به لکه گیری و ترمیم و روکش دارد که حوزه‌های مربوطه باید با تمام توان در این زمینه تلاش کنند.

یگانه با بیان اینکه انتظار ما این است که کارخانه آسفالت شهرداری به صورت مداوم کار کند، عنوان کرد: باید با تمام توان نوارهای حفاری و خرابی‌های آسفالت ترمیم شود.

وی با تاکید بر حمایت از پیمانکاران بومی گفت: شرکت‌هایی با رتبه یک بودند که تقاضای واگذاری آسفالت و لکه‌گیری معابر شهری به صورت نقدی و غیرنقدی داشتند که این کار به دلیل حمایت از پیمانکاران بومی انجام نشد.

شهردار زنجان بر نظارت و کیفیت آسفالت ریزی معابر تاکید کرد و گفت: کیفیت آسفالت ریزی برخی از نقاط شهرداری مشکل دارد که همکاران باید با نظارت بیشتر کار با کیفیتی ارائه دهند.

وی پروژه سبزه میدان را یکی از مهمترین پروژه‌های شهرداری زنجان عنوان کرد و گفت: این پروژه باید لحظه به لحظه پیگیری شود چرا که با پیگیری معمولی این کار به نتیجه نمی‌رسد.

یگانه تصریح کرد: پروژه سبزه میدان باید به صورت ویژه پیگیری شود و انتظار یک کار ویژه در کار سبزه میدان وجود دارد.

وی بر پیگیری پروژه‌های سرمایه‌گذاری با تمام توان تاکید کرد.

شهردار زنجان انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا اشاره کرد و گفت: مهمترین وظیفه ما در انتخابات جلب مشارکت عمومی است که این یک وظیفه شرعی و عمومی است.

وی تاکید کرد: امکانات شهرداری نباید له یا علیه داوطلبان بکارگیری شود.

یگانه از ابلاغ سارختار سازمانی شهرداری زنجان خبر داد و گفت: ساختار سازمانی و نیروی انسانی و ضوابط و مقررات تشکیلاتی سازمانی شهرداری زنجان ابلاغ شد.

وی با اشاره به اینکه با پیگیری‌های انجام شده ساختار تشکیلاتی تفصیلی شهرداری زنجان مبتنی بر پنج معاونت، سه منطقه و 10 سازمان مورد تصویب و تایید وزارت کشور قرار گرفت.

شهردار زنجان افزود: نامه شرح وظایف سازمانی و پست‌های سازمانی که باید در شهرداری زنجان دیده شود با امضای رئیس سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور و معاون عمرانی وزارت کشور به شهرداری زنجان ابلاغ شد.

در پایان این جلسه مصطفی رضایی به عنوان مدیرعامل سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده‌های کشاورزی و والی زاده به عنوان سرپرست شهرداری منطقه سه معارفه و از زحمات جمال بابایی مدیرعامل سابق سازمان میادین و میوه تره بار شهرداری زنجان تجلیل شد.

//ع

انتهای خبر/

فرم ارسال نظر