logo
امروز : دوشنبه ۱۸ تیر ۱۴۰۳ ساعت ۲۱:۱۳
[ شناسه خبر : ۱۸۰۷ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس:

تبدیل زنجان به قطب برق و آی تی در حد شعار باقی‌ مانده/ بیشتر وعده‌های روحانی عملی نشد/ دولت اعتباری برای سد مشمپا در نظر نگرفت

تبدیل-زنجان-به-قطب-برق-و-آی-تی-در-حد-شعار-باقی‌-مانده-بیشتر-وعده‌های-روحانی-عملی-نشد-دولت-اعتباری-برای-سد-مشمپا-در-نظر-نگرفت

نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس با انتقاد از عملی نشدن وعده‌های دولت گفت: تبدیل زنجان به قطب برق و آی تی در حد شعار باقی‌ مانده است.

علی وقف‌چی در گفت‌وگو با موج رسا; با اشاره به تصمیم دولت برای تبدیل کرده زنجان به قطب برق و آی تی کشور اظهار کرد: متاسفانه تا به امروز اقدام عملی در این خصوص انجام نشده تا مردم نتیجه کار را ببینند و جوانانشان را شاغل ببینند.

وی با بیان اینکه چهار سال عمر دولت یازدهم رو به پایان است، ابراز کرد: در این مدت قولهای فراوانی به مردم در مورد گشایش‌های اقتصادی داده شد اما بیشتر وعده‌ها عملیاتی نشده است.

نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی افزود: با گذشت چهار سال از عمر دولت وعده تبدیل زنجان به قطب برق و آی تی کشور نیز بر روی کاغذ مانده و فعلا مردم عملی شدن این قول را نمی‌بینند.

وی با انتقاد از برخی اقدامات در خصوص شهرک برق و آی تی استان خاطرنشان کرد: موضوعی که در این زمینه جای نقد دارد این است که چرا از صاحب‌نظران و اساتید استان در زمینه این شهرک و راه‌اندازی آن مشورت گرفته نشده در حالی که این ظرفیت در دانشگاه‌های استان وجود دارد.

وقف‌چی اضافه کرد: بنده جلسه‌ای با اساتید و برخی از دانشجویان دانشگاه زنجان داشتم و در این جلسه اعضا از این موضوع ناراحت بودند که از نظرات متخصصان استان استفاده نمی‌شود.

وی با اشاره به وعدهای خالی از عمل مسئولان تصریح بیان کرد: راه طارن به زنجان بعد زا ۱۶ سال هنوز هم با مشکلاتی جدی روبرو است، در این دولت قولهایی در این خصوص داده شد اما فعلا خبری از عمل نیست.

نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: راه طارم به منجیل نیز همچنان همان مشکلات را دارد، سوال ما این است که این مشکلات قرار است چه موقع برطرف شود؟

وی در مورد مشکلات سد مشمپا نیز گفت: در سد مشمپا که از بزرگترین پروژه‌های شمالغرب کشور است از اردیبهشت ماه سال ۹۵ توقف عملیات را شاهد بودیم که با پیگیری‌های فراوان توانستیم این مشکل را برطرف کردیم اما دولت در سال ۹۶ هیچ اعتباری برای آن پیش‌بینی نکرده است و ما پیگیر موضوع فایناس این پروژه خواهیم بود.

//س

انتهای خبر/

فرم ارسال نظر