logo
امروز : دوشنبه ۱۸ تیر ۱۴۰۳ ساعت ۲۰:۳۹
[ شناسه خبر : ۱۷۶۷ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
امام جمعه شهر دندی:

کاندیدها طوری شعار دهند که بتوانند در آینده عملیاتی کنند/ حضور در مجالس مذهبی، پادزهر توطئه های فرهنگی دشمنان است

کاندیدها-طوری-شعار-دهند-که-بتوانند-در-آینده-عملیاتی-کنند-حضور-در-مجالس-مذهبی،-پادزهر-توطئه-های-فرهنگی-دشمنان-است

امام جمعه شهر دندی با بیان اینکه کاندیداها باید طوری شعار دهند که اگر بعد از چهار سال فیلم زمان تبلیغات خود را دیدند، شرمنده مردم نشوند، گفت: شعارهای کاندیداها باید طوری باشد که بتوانند عملیاتی کنند.

به گزارش موج رسا;  به نقل از شمیم ماهنشان، «حجت الاسلام حسینی نسب» در خطبه های نماز جمعه این هفته به انتخاب ریاست جمهوری اشاره کرد و با بیان اینکه کاندیداها باید از ایجاد فضای دو قطبی پرهیز کنند،  اظهار داشت: شعارهای کاندیداها باید در راستای حمایت از قشر ضعیف کشور باشد.

وی با اشاره به اهمیت امنیت در کشور و با بیان اینکه هیچ کاندیدای حق ندارد با امنیت کشور بازی کند، افزود: اینکه گفته شود اگر من رای نیاورم یا من نبودم جنگ می شد خلاف واقعیت است و سایه جنگ را حضور مردم در صحنه های مختلف دفع کرده است.

خطیب جمعه دندی گفت: اکنون جنگ دشمن، جنگ اقتصادی است و اگر هنر دارید سایه شوم بیکاری را رفع کنید.

حجت الاسلام حسینی نسب  به ویژگی شوراهای اسلامی هم اشاره کرد و اظهارداشت: تخصص و تدین و حمایت از محرومان در وضع و اجرای قانون شهری از ویژگی های شورای اسلامی شهر است.

وی با تبریک سالروز ولادت حضرت علی اکبر(ع) و روز جوان، گفت: حضرت علی اکبر(ع) الگوی جوانان در کسب معنویات، تهذیب نفس و ولایت مداری است.

امام جمعه دندی با بیان اینکه تحصیل، تهذیب و ورزش سه مطالبه مقام معظم رهبری از جوانان است، گفت: مطالبه جوانان از مسئولان نیز حل مشکل بیکاری و اشتغال است و ایجاد اشتغال مهمترین وظیفه رئیس جمهور آینده است.

حجت الاسلام حسینی نسب با بیان اینکه دشمن از همه ابزارها و شگردهای  تبلیغاتی برای انحراف و تضعیف ایمان جوانان استفاده می کند، اظهارداشت: بندگی خداوند، حضور در مجالس مذهبی، نماز جمعه و جماعات پاد زهر توطئه فرهنگی دشمنان است.

وی با گرامیداشت سالروز تشکیل بسیج سازندگی و تقدیر از خدمات بسیج، افزود: خدمات بسیج سازندگی در قالب اردوهای جهادی یک نمونه از مدیریت انقلابی است.

انتهای پیام/

انتهای خبر/

فرم ارسال نظر