logo
امروز : دوشنبه ۱۸ تیر ۱۴۰۳ ساعت ۲۱:۱۰
[ شناسه خبر : ۱۷۶۵ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
مدیرکل تبلیغات اسلامی استان زنجان:

زنجان قطب هنر انقلابی کشور شود/ فقدان مدیریت انقلابی و کارآمد خلأ امروز است

زنجان-قطب-هنر-انقلابی-کشور-شود-فقدان-مدیریت-انقلابی-و-کارآمد-خلأ-امروز-است

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان زنجان گفت: با توج به استعدادهایی که در استان زنجان وجود دارد این استان می تواند به قطبی برای هنر انقلابی تبدیل شود.

به گزارش موج رسا; حجت‌ الاسلام مسعود صفی‌ یاری در آئین اختتامیه کنگره شعر ملی آیه‌ های جهاد با تبریک اعیاد شعبانیه، اظهار داشت: شهر زنجان همواره به ولایتمداری و دلدادگی به ائمه اطهار (ع) شهرت دارد.

وی با بیان اینکه آوازه ولایتمداری مردم زنجان در هشتم و یازدهم محرم بیشتر در معرض دید جهان قرار می گیرد، ادامه داد: استان زنجان دارای هنرمندان توانمندی در عرصه های مختلف به ویژه شعر است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان زنجان برضرورت حمایت از هنرمندان متعهد در استان تاکید کرد و گفت: توجه به ظرفیت‌ ها و قابلیت‌ های موجب می شود تا استان قطب هنر کشور نیز شود.

حجت الاسلام صفی یاری با اشاره به اینکه باید خروجی هنر، هنرمند متعهد باشد، تصریح کرد: هنرمندان استان دارای ظرفیت های بسیاری هستند.

وی با اشاره به دیدگاه های شهید مطهری، بیان داشت: این شهید نظام اسلامی به اسلامیت تاکید داشته و معتقد بود جمهوری اسلامی باید برآمده از اسلام باشد.

این مسئول ادامه داد: حراست از اسلامیت نظام مورد تأکید استاد مطهری بود و این موضوع همواره یادآور می شد. مدیر کل تبلیغات اسلامی استان زنجان آزادی را یکی از معیارهای جامعه اسلامی عنوان کرد و گفت: متاسفانه از این واژه تعابیر ناقصی می شود.

حجت الاسلام صفی یاری افزود: هر نوع آزادی که منجر به شهوت انگیزی شود، حیوانی است و در چارچوب نظام اسلامی جایگاهی ندارد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود به تعریف هنرمند متعهد از دیدگاه امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری پرداخت و گفت: هنر متعهد صیقل دهنده اسلام ناب محمدی و اسلام ائمه معصومان (ع) است.

این مسئول با اشاره به ویژگی های هنر متعهد انقلابی،بیان داشت: هنر غیر انقلابی مروج اسلام سکولار و متحجر است.

مدیر کل تبلیغات اسلامی استان زنجان بر ضرورت توجه به منویات مقام معظم رهبری تاکید کرد و گفت: نگرانی ایشان در زمینه مدیریت کلان کشور از جمله معیشت، اقتصاد، اشتغال باید مورد توجه مسئولان قرار گیرد.

حجت الاسلام صفی یاری مدیریت انقلابی را موجب حل مشکلات کشور دانست و گفت: خلأ جامعه امروز فقدان مدیریت انقلابی، مدیریت متدینانه و کارآمد است.

وی با بیان اینکه انتخابات فرصتی برای رفع نگرانی ‌های مقام معظم رهبری است،ادامه داد:در مدیریت متدینانه همه موضوعات و ارزش ‌ها با معیارهای اسلامی تطبیق داده می شود.

این مسئول از  فعالیت یک هزار و 400 هئیت در استان زنجان خبر داد و گفت: حضور دستجات محوری و عزاداری های مردم زنجان ظرفیت بزرگی برای تبدیل زنجان به قطب مذهبی کشور است.//ن

انتهای خبر/

فرم ارسال نظر