logo
امروز : دوشنبه ۱۸ تیر ۱۴۰۳ ساعت ۲۱:۲۲
[ شناسه خبر : ۱۷۵۷ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
مدیر نفت منطقه زنجان:

مصرف بنزین در استان زنجان 10 درصد افزایش یافت

مصرف-بنزین-در-استان-زنجان-10-درصد-افزایش-یافت

مدیر نفت منطقه زنجان با اشاره به افزایش مصرف بنزین در استان زنجان گفت: مصرف بنزین در استان زنجان 10 درصد افزایش یافت.

محمود آقامحمدیان در گفت‌و‌گو با خبرنگار موج رسا; از افزایش مصرف فرآورده‌های مایع خبرداد و اظهار کرد: در بیشتر فرآورده‌های نفتی استان در فروردین ماه شاهد افزایش مصرف هستیم.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه زنجان ابراز کرد: در بنزین شاهد ۱۰ درصد رشد مصرف هستیم بطوریکه میزان مصرف فروردین ماه سال جاری ۳۰ میلیون و ۶۰۰ هزار لیتر و مدت مشابه سال قبل ۲۷ میلیون و ۷۰۰ هزار لیتر بوده همچنین مقایسه مصرف نفتگاز نیز حاکی از افزایش ۱۵ درصدی بوده بطوریکه مصرف فروردین ماه سال جاری ۲۸ میلیون و ۱۰۰ هزار لیتر و مدت مشابه سال قبل ۲۴ میلیون و ۴۰۰ هزار لیتر به ثبت رسیده است.

آقامحمدیان همچنین افزود مصرف نفت سفید نیز در سال جاری ۴ میلیون لیتر و مدت مشابه سال قبل ۳ میلیون و ۳۵۰ هزار لیتر بوده که این مقایسه مصرف نیز نشان از یک رشد ۲۰ درصدی بوده است.

وی ابراز کرد: در مصرف نفتکوره نیز یک رشد ۳ درصدی به ثبت رسیده است بطوریکه مصرف سال جاری ۳۱۲ هزارلیتر و مدت مشابه سال گذشته ۲۳۰ هزار لیتر بوده است و در مصرف گاز مایع نیز با مصرف ۱۵۲۰ تن در فروردین ماه سال جاری و ۱۴۷۰ تن در مدت مشابه سال قبل شاهد یک رشد ۳ درصدی می باشیم.

وی در ادامه به مصرف cng  اشاره داشت و افزود: مصرف cng در فروردین ماه سال جاری و مدت مشابه سال قبل در حدود ۱۲ میلیون و ۴۰۰ هزار متر مکعب بوده که تغییرخاصی در مصرف آن مشاهده نمی‌شود.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه زنجان به مصرف نفتگاز در بخشهای مختلف اشاره کرد و افزود: میزان مصرف نفتگاز در بخشهای مختلف مصرف یک روند افزایش را نشان می‌دهد بطوریکه مصرف نفتگاز حمل و نقل در فروردین ماه سال جاری ۲۰ میلیون ۶۵۰ هزار لیتر و مدت مشابه سال قبل ۱۶ میلیون و ۸۵۰ هزار لیتر بوده که حاکی از رشد ۲۲ درصدی و نیز رشد ۱۹ درصدی نفتگاز صنایع نیز حاکی از مصرف ۲ میلیون و ۶۰۰ هزار لیتری سال جاری  و ۳ میلیون و ۲۰۰ هزار لیتری فروردین ماه سال ۹۵ بوده است.

وی ابراز کرد: در نفتگاز بخش کشاورزی نیز با توجه به مصرف ۴ میلیون و ۷۵۰ هزار لیتری سال جاری و ۵ میلیون و ۲۰۰ هزار لیتری مدت مشابه سال گذشته شاهد یک رشد ۸ درصدی هستیم.

//ع

انتهای خبر/

فرم ارسال نظر