logo
امروز : دوشنبه ۱۸ تیر ۱۴۰۳ ساعت ۲۱:۴۹
[ شناسه خبر : ۱۷۵۵ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی:

قرارداد فاز نخست پروژه سبزه‌میدان تا دو ماه آینده نهایی می‌شود

قرارداد-فاز-نخست-پروژه-سبزه‌میدان-تا-دو-ماه-آینده-نهایی-می‌شود

نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی از نهایی شدن قرارداد فاز نخست پروژه سبزه‌میدان خبر داد.

علی وقف‌چی در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; با اشاره به رایزنی‌های خود با اداره کل اوقاف در رابطه با بافت‌های فرسوده و مالکیتی که اوقاف در این مناطق دارد اظهار کرد: خوشبختانه مدیرکل اوقاف با آغوش باز پذیرای حل مشکلات و اعطای سند مالکیت شد.

وی افزود: یکسری زمین‌های اوقافی وجود دارند که اکثر آنها در منطقه بی‌سیم است و در این زمینه برای برطرف کردن مشکلات نیاز به تعامل با اوقاف و شهرداری بود.

وقف‌چی با اشاره به اینکه منطقه بی‌سیم و مشکلات موجود چهار راه آن افزود: باید تملک در این منطقه انجام می‌شد که تا به امروز قسمت‌هایی از آن باقی مانده و با همفکری  که با شهرداری و اوقاف استان انجان دادشتیم خوشبختانه توافق خوبی در این زمینه حاصل شد و قرار است با همکاری مردم مشکلات برطرف شود.

نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی با اشاره به مشکلات موجود فاضلاب غرب پونک خاطرنشان کرد: با جلسه که با معاون پشتیبانی شهرداری داشتیم اعتباراتی برای این منظور پیش‌بینی شد.

وی گفت: برای ورودی گلشهر نیز نیاز به پلهای روگذر و زیرگذر هستیم که در این زمینه نیز اعتباراتی پیش‌بینی شده و قرار است در اسرع وقت نسبت به عقد قراردادهایی در این زمینه اقدام شود.

وقف‌چی با اشاره به وضعیت پل سیدالشهدا زنجان ابراز کرد: قولی که شهرداری به ما داده این است که این پل تا دو ماه آینده افتتاح شود.

وی با اشاره به ترافیک موجود در منطقه بی‌سیم بیان کرد: در قرار شد در نخستین جلسه شوورای ترافیک مشکلات این منطقه مورد بررسی قرار گیرد.

نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی به وضعیت سبزه‌میدان زنجان اظهار کرد: قرار است قرارداد فاز نخست این پروژه تا دو ماه آینده تکمیل شود تا عملیات اجرایی آن آغاز شود.

وی به نشست خود با خبرگان بخش کشاورزی استان نیز اشاره کرد و گفت: در این نشست مسئولانی از سازمان آب نیز حضور داشتند که در مورد مدیریت آب بحث‌هایی انجام شد تا تفاهمی برای مدیریت بهتر منابع آب مناطق مختلف حاصل شود.

وقف‌چی بیان کرد: سعی می‌شود از مشارکت مردم برای مدیریت آب استفاده شود و از طرفی پیشنهاد شد تا در بحث آبخیزداری نیز مشارکت مردم مدنظر مسئولان قرار گیرد.

//س

انتهای خبر/

فرم ارسال نظر