logo
امروز : پنجشنبه ۲۹ شهریور ۱۴۰۳ ساعت ۲۰:۱۶
[ شناسه خبر : ۱۷۴۸ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
مدیرکل تعزیرات حکومتی استان زنجان خبرداد

صدور جریمه 430 میلیون ریالی پرونده قاچاق سوخت در زنجان/ کشف بیش از 737 میلیون ریالی قاچاق کالا در استان زنجان

صدور-جریمه-430-میلیون-ریالی-پرونده-قاچاق-سوخت-در-زنجان-کشف-بیش-از-737-میلیون-ریالی-قاچاق-کالا-در-استان-زنجان

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان زنجان با تاکید بر تشدید برخورد با قاچاق در استان زنجان گفت: بیش از 737 میلیون ریالی قاچاق کالا در استان زنجان کشف و ضبط شد.

مرتضی ممیزی در گفت وگو با خبرنگار موج رسا; با اشاره به تشدید برخورد با قاچاق کالا و سوخت در استان زنجان اظهار کرد: 17 هزار 200 لیتر نفتگاز قاچاق در استان زنجان کشف شده بود که حکم جریمه 430 میلیون ریالی این پرونده صادر شد.

وی تصریح کرد: پرونده 17 هزار و 200 لیتر نفتگاز قاچاق در شعبه ویژه قاچاق کالا و ارز اداره کل تعزیرات حکومتی استان زنجان بررسی و پس از احراز قاچاق بودن محموله رأی مقتضی به صورت قطعی صادر شد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان زنجان ابراز کرد: براساس حکم صادره‌، شعبه مربوطه‌، عامل قاچاق را علاوه بر ضبط محموله به نفع دولت و تعلیق گواهینامه رانندگی به مدت 6 ماه، به پرداخت جریمه نقدی بمیزان 460 میلیون ریال در حق صندوق دولت محکوم کرد.

وی خاطر نشان کرد: با اعتراض متهم‌، پرونده در شعب تجدید نظر ویژه رسیدگی به تخلفات قاچاق کالا و ارز سازمان مورد بررسی مجدد قرار گرفت که در نهایت رأی صادره عینا تأیید و لازم الاجرا شد.

ممیزی از افزایش کشفیات کالای قاچاق در زنجان در زنجان خبرداد و افزود: 377میلیون ریال کالای قاچاق در راستای مبارزه با قاچاق در زنجان کشف و ضبط شد.

وی بیان کرد: تعداد سه محموله کالای قاچاق در شهرستان ایجرود شامل 3 هزار و 449 ثوب پوشاک و 34 هزار نخ سیگار خارجی کشف و ضبط شد.

وی عنوان کرد: ارزش اولیه کالاهای کشف شده 377 میلیون ریال برآورد شده است.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان زنجان با بیان اینکه در راستای رونق تولید و ایجاد اشتغال با قاچاق کالا برخورد می‌شود افزود: این اقدامات برای حمایت از تولید داخلی و کهاش بیکار است.

//ع

انتهای خبر/

فرم ارسال نظر