logo
امروز : جمعه ۱۵ تیر ۱۴۰۳ ساعت ۱۹:۴۲
[ شناسه خبر : ۱۶۲۷ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 4 دقیقه ]
مسئول جبهه متحد اصولگرایان استان زنجان:

عملکرد ضعیف دولتمردان در مبارزه با فساد/مسئولان تنها به شعار بسنده کرده‌اند

عملکرد-ضعیف-دولتمردان-در-مبارزه-با-فساد-مسئولان-تنها-به-شعار-بسنده-کرده‌اند

مسئول جبهه متحد اصولگرایان استان زنجان با اشاره به عملکرد ضعیف دولت در مبارزه با فساد گفت: مسئولان تنها به شعار بسنده کرده‌اند.

به گزارش موج رسا; حجت‌الاسلام مهدی بیگ محمدی امروز در نشست خبری با بیان اینکه جامعه دچار التهاب دیگری شده و در معرض آزمون الهی بزرگ دیگری قرار گرفته است، اظهار کرد: امیدواریم ملت بزرگ ایران در این آزمون سرنوشت‌ساز مثل گذشته خوب بدرخشد تا دوستداران را شاد و دشمنان نظام انقلاب اسلامی را ناامید سازند.

وی با اشاره به سه کاندیدای اصولگرا در انتخابات ریاست جمهوری و امیدهای پیروزی آنها خاطرنشان کرد: این کاندیداها فاکتورهای رهبری را دارا هستند و توان اداره کشور را دارند بنابراین هر سه این بزرگوار تلاش خود را می‌کنند و در نهایت هر کدام از این سه نفر که محبوبیت بیشتری داشته باشند یک نفر از آنها در صحنه می‌ماند و بقیه به نفع او با حضور حمایتی کنار می‌کشند.

دبیر جامعه روحانیت مبارز بیان کرد: ضمن اینکه ما به همه کاندیداها احترام می‌گذاریم اما تشخیص برد این است که اینها کشور را بعد از نیم قرن به حدی رشد دهند که شایستگی ملت را داشته باشد.

وی با اشاره به انتظارهای مردم از مسئولان یادآور شد: ما انتظار داشتیم که نظام اسلامی بعد از پیروزی بتواند خواسته‌های مردم را تأمین و جامعه را به گونه‌ای تنظیم کنند که این ملت شایسته آن است و انتظار می‌رفت بعد از آن هزینه‌ها و شهدای گرانقدر که در جنگ دادیم و با وجود رهبری داهیانه امام راحل که ادامه آن را رهبر معظم انقلاب به جهت پیامبرگونه ادامه می دهند کشور غیر از آن ‌باشد که اکنون است.

بیگ‌محمدی گفت: مردم انتظار دارند این سرمایه‌گذاری‌ها برای آنها منفعتی درخور شأن داشته باشد و در انتخابات پیش رو فردی را انتخاب می‌کنند که این حس را در جامعه و نظام داشته باشد.

وی در مورد حمایت جبهه متحد اصولگرایان از کاندیداهای مختلف اصولگرا از جمله جبهه مردمی ابراز کرد: ما با جبهه مردمی دوئیت نداریم و همه یک هدف را دنبال می‌کنیم و در ارتباط با کاندیداهای ریاست جمهوری از آنها حمایت خواهیم کرد و هر کدام از کاندیداها که در نظر مردم دارای مقبولیت بیشتری باشد آنها هم به ما قول دادند که دیگری به نفع وی کنار بکشد.

مسئول جبهه متحد اصولگرایان استان زنجان با اشاره به برنامه اصولگرایان برای انتخابات شوراها خاطرنشان کرد: در تلاش هستیم یک بیانیه واحد برای حضور در شورای شهرها ارائه دهیم و همه باهم بتوانند در شرح وظایف خود درست عمل کنند.

وی تصریح کرد: به دنبال نیروهایی هستیم که وظایف خود را به درستی انجام دهند و کاری را که ارائه می‌دهند به نفع نظام باشد و این موضوع به سود شهر و فرهنگ ما خواهد بود.

بیگ‌محمدی در پاسخ به سوالی در مرود فساد و توانایی آیت‌الله رئیسی در ریشه کن کردن آن گفت: فساد در جامعه در بعد اقتصادی و در مورد اخلاقی و اجتماعی آشکار شده است، دولتمردان از سال‌های گذشته درصدد برطرف کردن فساد اقتصادی بودند اما نتوانستند این مشکل را برطرف کنند.

وی با اشاره به اینکه از سالهای گذشته از طرف دولتمردان اعلام اسامی مفسدان اقتصادی مطرح شده است ابراز کرد: چندین سال است که این موضوع عملی نشده و دولتمردان به دلیل نداشتن عزم جدی برای حل و مفاسد اقتصادی در این موضوع ناکام ماندند.

مسئول جبهه متحد اصولگرایان استان زنجان با با اشاره به شبیخون فرهنگی و دغدغه‌های مقام معظم رهبری در این خصوص گفت: جامعه ما دچار ضربه‌ سنگینی از طرف دشمنان و توطئه‌گران داخلی در ارتباط با فرهنگ اصیل و دین اسلام شده است اما دولتمردان عملاً وارد این مسئله نمی‌شوند.

وی با بیان اینکه افراد مقید به حجاب و اخلاق اسلامی کم کم در اقلیت گروه‌های جامعه قرار می‌گیرند، اظهار کرد: این موضوع از کم کاری مسئولان اجرایی کشور است و دولتمردان ما در فکر برطرف کردن فسادهای اخلاقی در نهادهایی مانند دانشگاه نیستند.

بیگ‌محمدی با اشاره به اینکه باید سیره معصومان در جامعه اجرا شود، اضافه کرد: متاسفانه در جامعه مسئولان تنها به شعار بسنده کردند و عزمی جدی برای این موضوع ندارند.

وی تاکید کرد: همه تلاش ما برای این است که باری از روی دوش جامعه برداریم و آن خدمتی که مستحق مردم است ارائه دهیم، یاد شهدا باید زنده شود و شعارهای اولیه از یادمان نرود که ما انقلاب را آغاز کردیم و باید به جایی پیش ببریم که به صاحب اصلی آن تحویل دهیم.

//س

انتهای خبر/

فرم ارسال نظر