logo
امروز : جمعه ۱۵ تیر ۱۴۰۳ ساعت ۲۰:۲۱
[ شناسه خبر : ۱۶۱۴ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
نایب رئیس کمیسیون صنایع مجلس:

روحانی باید بگوید که چرا به وعده‌هایش عمل نکرد؟/ بیشتر فرصت‌های کشور به خاطر خوش‌بینی به برجام از دست رفت

روحانی-باید-بگوید-که-چرا-به-وعده‌هایش-عمل-نکرد؟-بیشتر-فرصت‌های-کشور-به-خاطر-خوش‌بینی-به-برجام-از-دست-رفت

نایب رئیس کمیسیون صنایع مجلس با اشاره به مهمترین دلایل ناکامی دولت روحانی در حوزه اقتصاد گفت: دولت چشم‌ امیدش را به خارج از کشور دوخت.

فریدون احمدی در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; با بیان اینکه آقای روحانی باید در این مدت ۲۰ روز کارنامه خود را ارائه کند، اظهار داشت: رئیس جمهور باید بگوید که چرا به وعده‌هایش عمل نکرد.

وی با بیان اینکه به طور یقین آقای روحانی برنامه‌هایی را برای آینده ارائه خواهند کرد، عنوان کرد: مردم تصمیم می‌گیرند که آیا دوباره به روحانی اعتماد کنند یا تصمیم دیگری بگیرند.

نایب رئیس کمیسیون صنایع مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه از هم‌اکنون نمی‌توان نتیجه انتخابات را پیش‌بینی کرد، گفت: نظر بنده این است که این انتخابات نتیجه غیرمنتظره را رقم خواهد زد.

وی با اشاره به مهمترین دلایل عملکرد ضعیف دولت در حوزه اقتصاد ابراز کرد: به نظرم مهمترین دلیل عملکرد ضعف حوزه اقتصادی دولت روحانی به تیمش برمی‌گردد.

احمدی با تاکید بر اینکه دولت روحانی تیم اقتصادی منسجمی نداشت، خاطرنشان کرد: نمونه‌های این عدم انسجام، اختلاف سه وزیر، دعوای وزیر بهداشت با وزیر تعاون و دعوای نعمت‌زاده، ترکان و زنگنه بود که نشان می‌داد این تیم چه وضعیتی دارد.

وی با بیان اینکه تیم اقتصادی دولت هماهنگ نبود، تصریح کرد: دلیل دوم عملکرد ضعیف دولت این بود که به طور جدی وارد اقتصاد مقاومتی نشد و چشم‌ امیدش به سمت درهای خارج از کشور بود.

نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه دولت خیلی به نتایج برجام خوش بین بود، اظهار داشت: نتایج برجام هم آن چیزی که دولت انتظارش را داشت نشد و به همین خاطر بیشتر فرصت‌ها در همین انتظار نتایج برجام از دست رفت.

وی تاکید کرد: تعامل با دنیا نیاز است اما نباید از توانمندی‌های داخلی غافل شد و همه چیز را به برجام گره زد.

//س

انتهای خبر/

فرم ارسال نظر