logo
امروز : جمعه ۱۵ تیر ۱۴۰۳ ساعت ۱۹:۵۱
[ شناسه خبر : ۱۶۱۲ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 3 دقیقه ]
معاون سیاسی و امنیتی استاندار زنجان:

رعایت حقوق مردم و کاندیداها در انتخابات ضروری است/ نظام اسلامی پرچمدار رعایت حقوق شهروندی

رعایت-حقوق-مردم-و-کاندیداها-در-انتخابات-ضروری-است-نظام-اسلامی-پرچمدار-رعایت-حقوق-شهروندی

معاون سیاسی و امنیتی استاندار زنجان گفت: رعایت حقوق مردم و کاندیداها در انتخابات ضروری است و باید همه به قوانین احترام گذاشته و در تبلیغات نیز از قانون شکنی پرهیز کنند.

به گزارش موج رسا; بیوک موسوی در جلسه صیانت از حریم امنیت عمومی و حقوق شهروندی اظهار داشت: حقوق شهروندی تکریم حقوق مردم و رعایت حقوق آنها است که باید تلاش شود تا بهترین شرایط به نسبت امکانات برای مردم فراهم شود.

وی افزود: اگر نارسایی و موانعی در سطح جامعه وجود دارد،باید برطرف شود که هرچه همت کنیم مورد رضایت مردم و پرودگار متعال خواهد بود.

این مسئول با بیان اینکه نیروهای انتظامی دارای ده ها نوع ماموریت هستند، افزود: این نیرو از ابتدا تا انتها و در همه برنامه ها پناهگاه مردم بوده و خدمات این نیرو قابل تقدیر است.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار زنجان بیان داشت: اجرای قانون ممکن است برخی ها را دلخور کند، اما نیروی انتظامی هم مجبور به اجرای قانون است و هم باید زمینه آرامش را در جامعه ایجاد کند.

موسوی خاطرنشان کرد: با نظارت های دقیق نیروی انتظامی روز به روز لطافت و برخورد مطلوب نیروها را با مردم شاهد هستیم.

وی افزود: رعایت حقوق مردم و کاندیداها در انتخابات ضروری است و باید همه به قوانین احترام گذاشته و در تبلیغات نیز از قانون شکنی پرهیز کنند.

این مسئول گفت: حقوق مردم موضوع وسیعی است که نظام اسلامی به عنوان پرچمدار حقوق مردم باید بتواند مقبولیت بیشتری را در دل مردم ایجاد کند.

 

*رضایتمندی گردشگران در تعطیلات نوروز

"سلیمی" معاون دفتر امور اجتماعی استانداری زنجان نیز در این جلسه اظهار داشت:اقدامات دستگاه های اجرایی در تعطیلات نوروز موجب افزایش رضایتمندی شهروندان و گردشگران از خدمات شده است.

وی با بیان اینکه  در 25 اسفند ماه سال گذشته جلسه ستاد حفاظت از امنیت عمومی برگزار شد، افزود: در قالب سه دستورالعمل همکاران دفتر مدیریت عملکرد بازرسی و امور حقوقی استانداری در قالب تیم مشترک بازرسی های لازم انجام شد.

این مسئول گفت:در بازرسی های 25 اسفند تا 20 فروردین ماه سال جاری از  282 مرکز بازرسی شد.

معاون دفتر امور اجتماعی استانداری زنجان خاطرنشان کرد: این بازرسی ها موجب حداقل نوسان قیمت کالاها به ویژه برای گردشگران شده است.

مدیرکل میرات فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان زنجان نیز در این جلسه با تقدیر از نظارت و تجمیع گروه های نظارتی در ایام نوروز، اظهار داشت: امسال آشفتگی در نظارت ها دیده نمی شد و در بحث رضایتمندی نیز بالاترین سطح در بین گردشگران به وجود آمد.

وی با اشاره به پلمپ دو واحد آذربایجان در اتوبان زنجان و قزوین و کاروانسرای سنگی در طول عید، گفت: این امر به دلیل شکایت های واصله بود.

 

*ضرورت آگاهی مردم از حقوق قانونی خود

رئیس شورای عالی حقوق شهروندی انجمن حقوق شهروندی استان زنجان نیز در این جلسه اظهار داشت: آگاهی مردم از حقوق قانونی خود که قانون اساسی و منشور حقوق شهروندی قابل استناد به آن است، ضروری است.

ملکی ادامه داد: اگر امروز منشور حقوق شهروندی پس از گذشت 38 سال اعلام شد، مردمی ترین قانون کشور بود که قابل تقدیر و احترام است.

وی با بیان اینکه این انجمن در سال 94 تشکیل شد و تا کنون فعالیت های خود را انجام می دهد، گفت: این انجمن دارای 150 نفر عضو است که از طریق اعضای حقوق شهروندی و اعضای عادی هزینه ها تامین می شود.//ن

 

انتهای خبر/

فرم ارسال نظر