logo
امروز : جمعه ۱۵ تیر ۱۴۰۳ ساعت ۲۰:۱۱
[ شناسه خبر : ۱۶۱۰ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
مدیر کل کمیته امداد استان زنجان خبر داد

پرداخت 3هزار 718 مورد تسهیلات قرض‌الحسنه در استان زنجان/ میزان تسهیلات پرداختی برای مددجویان 50 میلیون ریال است

-پرداخت-3هزار-718-مورد-تسهیلات-قرض‌الحسنه-در-استان-زنجان-میزان-تسهیلات-پرداختی-برای-مددجویان-50-میلیون-ریال-است

مدیر کل کمیته امداد استان زنجان با بیان اینکه در طی سال گذشته 3هزار و 718مورد تسهیلات قرض‌الحسنه از محل صندوق ولایت امداد به نیازمندان پرداخت شده است گفت: تسهیلات پرداخت شده در این بخش 119میلیارد ریال بوده است.

به گزارش موج رسا; هدایت صفری در حاشیه بازدید از صندوق امداد ولایت اظهار داشت: آسان سازی و روان سازی ارائه تسهیلات از اهداف تاسیس صندوق امداد ولایت است.

وی تصریح کرد: لازم است زمینه برای افزایش سپرده گذاری در این صندوق به منظور ارائه خدمات موثربه جامعه هدف کمیته امداد مورد توجه کارکنان این صندوق بوده باشد.

مدیرکل کمیته امداد استان زنجان با بیان اینکه بانک ملی این صندوق به شبکه شتاب متصل شده است، گفت: خیران و نیکوکاران، صندوق‌های محلی و خانگی و مساجد می توانند در اين صندوق در قالب سپرده خیران به ودیعه بسپارند که میزان سپرده خیران از آغاز فعالیت این صندوق یک میلیارد ریال بوده است .

وی خاطرنشان کرد: تامین منابع مالی این صندوق از محل سپرده خیران در کشور یک هزارمیلیارد تومان بوده است که سهم مشخص شده برای استان در این بخش 140 میلیارد ریال است.

این مقام مسئول افزود: شاخص اصلی برای این صندوق و نگاه راهبردی آن جذب خیران برای سپرده‌گذاری و توسعه فرهنگ قرض‌الحسنه است که با ترویج سپرده گذاری  زنجیره‌ای از ارزش در جامعه شکل گرفته و ارائه خدمات به نیازمندان فراهم می‎شود.

صفری با ارائه گزارشی از تسهیلات ارائه شده توسط صندوق ولایت امداد ابراز کرد: 3 هزار و 718مورد تسهیلات قرض‌الحسنه در طی سال گذشته از محل صندوق ولایت امداد به نیازمندان پرداخت شده است که میزان تسهیلات پرداختی به نیازمندان در قالب وام قرض‌الحسنه ضروری و کارگشایی به میزان 50 میلیون ریال است که برای رفع مشکلات ضروری و نیازهای فوری خانواده‌های تحت پوشش پرداخت می‌شود.

انتهای خبر/

فرم ارسال نظر