logo
امروز : چهارشنبه ۱۳ تیر ۱۴۰۳ ساعت ۱۱:۵۴
[ شناسه خبر : ۱۵۳۰ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
دبیر هیئت نظارت بر انتخابات شوراهای استان زنجان:

۴۸۳۷ نفر در استان زنجان برای انتخابات شوراها تایید شدند

۴۸۳۷-نفر-در-استان-زنجان-برای-انتخابات-شوراها-تایید-شدند

دبیر هیئت نظارت بر انتخابات شوراهای استان زنجان از احزار صلاحیت ۴۸۳۷ نفر در استان زنجان برای انتخابات شوراها خبر داد.

علی کاظمی در گفت‌وگو با موج رسا; با اشاره به تعداد داوطلبات تایید صلاحیت شده شوراها در استان زنجان اظهار کرد: در کل مراحل اول و دوم ۹۶ درصد ثبت‌نام کنندگان تایید صلاحیت شده‌اند.

وی با بیان اینکه ۴۸۳۷ نفر در دو مرحله تایید شده‌اند، عنوان کرد: تعداد انصرافی‌ها ۶۸ نفر بوده و عدم احراز صلاحیت شدگان نیز ۱۷۸ نفر هستند.

دبیر هیئت نظارت بر انتخابات شوراهای استان زنجان با بیان اینکه داوطلبان نتیجه را امروز و فردا نتایج را دریافت می‌کنند، ابراز کرد: سوم تا ششم اردیبهشت ماه نیز برای کسانی که احزار صلاحیت نشده‌اند در نظر گرفته شده تا اعتراض احتمالی خود را به هیئت‌های بالادستی اعلام کنند.

وی بیان کرد: شب گذشته یعنی در ۳۱ فروردین ماه روزشمار هیئت‌های نظارت بخش و شهرستان برای بررسی صلاحیت کاندیداها به پایان رسید و نتایج به فرمانداری‌ها و بخشداری‌ها منتقل شد.

کاظمی با اشاره به اینکه روز یکم و دوم اردیبهشت ماه فرصت ابلاغ این نتایج به کاندیداها است، گفت: این نتایج توسط بخشداریها و فرماندر‌ها به کاندیداها به ابلاغ می‌شود.

دبیر هیئت نظارت بر انتخابات شوراهای استان زنجان خاطرنشان کرد: مدت رسیدگی به شکایت داوطلبان ۱۰ روز است که از  پنجم آغاز می‌شود.

//س

انتهای خبر/

فرم ارسال نظر