logo
امروز : چهارشنبه ۱۳ تیر ۱۴۰۳ ساعت ۱۱:۳۸
[ شناسه خبر : ۱۵۲۸ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 3 دقیقه ]
امام جمعه زنجان:

آمریکا در طبس یکی از شکست های ننگین خود را تجربه کرده است

آمریکا-در-طبس-یکی-از-شکست-های-ننگین-خود-را-تجربه-کرده-است-

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان گفت: شكست حمله نظامي آمريكا به ايران در طبس به علت طوفان شن یکی از روز های ننگین در تاریخ ابر جنایتکار جهان آمریکا است.

به گزارش موج رسا; آیت‎الله شیخ علی خاتمی در خطبه‎های نماز جمعه به رویداد های اردیبهشت ماه اشاره کرد و اظهار کرد: روز شنبه دوم اردیبهشت ماه سال هزار و 358 سالروز تاسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران است.

وی با بیان اینکه ضرورت زمان ایجاب می کرد با ولادت انقلاب اسلامی سپاه پاسداران نیز متولد شود، تصریح کرد: فکر بلند و آینده نگری امام خمینی (ره) بود که نهاد مقدس سپاه تشکیل شدو در عرصه های مختلف در پاسداری از انقلاب و ارزش های انقلاب و در ایستادگی مقابل دشمنان داخلی و خارجی مخصوصاً در هشت سال دفاع مقدش سپاه خود را به خوبی نشان داده است.

امام جمعه زنجان با اشاره به اینکه بعد از پایان جنگ تحمیلی بر اساس بینش فرمانده معظم کل قوا سپاه پاسداران تجربه و امکانات خود را در عرصه سازندگی بکار گیری کرده است، افزود: قرارگاه خاتم الانبیاء (ص) در راستای سازندگی ایجاد شده است که صد ها پروژه های بازسازی، محرومیت زدایی و غیره را در طول انقلاب اسلامی انجام داده است.

نماینده ولی فقیه در زنجان با اشاره به اینکه دوم اردیبهشت ماه هزارو 359 سالروز اعلام انقلاب فرهنگی است، خاطرنشان کرد: ماهیت انقلاب، انقلاب اسلامی و دینی و فرهنگی است و لذا باید همیشه مورد پایش و مواظب این انقلاب فرهنگی بود.

امام جمعه زنجان با بیان اینکه 25 رجب سالروز شهادت امام موسی ابن جعفر (ع)است، گفت: ملت ایران اسلامی در ایام شهادت ائمه بزرگوار مراسم شهادت گرفته و در ایام ولادت و شادی ائمه اطهار جشن و سرور برپا می کنند.

آیت الله خاتمی با اشاره به اینکه روز سه شنبه 27 رجب بزرگترین عید بشریت و انسانیت عید مبعث است، اظهار کرد: روز سه شنبه عید بزرگ پیامبر بزرگوار اسلام است که به عنوان خاتم و اشرف پیامبران است که همراه قرآن، منطق و سنت ماندگار برای هدایت بشریت تا پایان جهان هستی است.

 امام جمعه زنجان با بیان اینکه پنجم اردیبهشت ماه یکی از روز های ننگین در تاریخ ابر جنایتکار جهان آمریکا است، افزود: آمریکا بعد از پیروزی انقلاب اسلامی توطئه و شیطنت های گوناگونی را برنامه ریزی کرده بود که با تصرف لانه جاسوسی آمریکا توسط تعدادی از دانشجویان خط امام توطئه و خیانت های گوناگون آمریکا در رابطه با انقلاب برملا شده است.

وی با اشاره به اینکه رهبر معظم انقلاب در دیدار با فرماندهان ارشد ارتش جمهوری اسلامی ایران فرموده اند: کسی حق ندارد از جانب ملت شجاع  ایران و حاضر در صحنه بترسد دشمن چه آمریکا و چه بزرگتر از امریکا هیچ غلطی نمی تواند بکند، تصریح کرد:ملت ایران در پیروزی انقلاب نقش مهم و اساسی داشته اند.

 نماینده ولی فقیه در زنجان با بیان اینکه انتخاب نمایندگان مجلس شورای اسلامی، رئیس جمهور،شوراهای شهر و روستا و با یک واسطه رهبری توسط مردم انتخاب می شوند، خاطرنشان کرد: انقلاب اسلامی نماد بارز مردم سالاری است که قانون اساسی این مورد را به روشنی تبیین کرده است.

آیت الله خاتمی با اشاره به اینکه تایید صلاحیت وظیفه شورای نگهبان است، گفت: هرکس قانون اساسی را قبول دارد باید در مقابل قانون تسلیم شود.

امام جمعه زنجان با بیان اینکه افرادی که انتخاب می شوند قانون اجازه تبلیغ می دهد و اخلاق حکم می کند که هرکس از برنامه های خود بگوید و از تخریب یکدیگر پرهیز کنند، اظهار کرد: تخریب، توهین، افترا، دورغ ضد اخلاق است و انتخاب شوندگان باید اخلاق انتخاباتی را رعایت کنند.

 منبع: عصر زنجان

انتهای خبر/

فرم ارسال نظر