logo
امروز : چهارشنبه ۱۳ تیر ۱۴۰۳ ساعت ۱۲:۳۰
[ شناسه خبر : ۱۵۲۲ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
رئیس كل دادگستري استان زنجان:

تعامل سازنده دستگاه قضایی و نیروی انتظامی امنیت در جامعه را تحکیم می‌کند

تعامل-سازنده-دستگاه-قضایی-و-نیروی-انتظامی-امنیت-در-جامعه-را-تحکیم-می‌کند

رئیس كل دادگستري استان زنجان با اشاره به تعامل نیروی انتظای با دستگاه قضا گفت: تعامل سازنده دستگاه قضایی و نیروی انتظامی امنیت در جامعه را تحکیم می‌کند.

به گزارش موج رسا; جعفر گل محمدي امروز در ديدار با فرمانده انتظامي استان زنجان با بیان اینکه پايه و اساس عدالت قانون است اظهار كرد: تقويت تعامل پليس با دستگاه قضائي سبب افزايش نظم و امنيت به شهروندان می‌شود.

وی تصریح کرد: همکاري و همراهي شهروندان در بحث پيشگيري نقش موثر و بسزایي در کاهش وقوع جرايم مي‌تواند داشته باشد و شهروندان بايد در اين مقوله مهم‌، پليس را ياري کنند.

رئیس كل دادگستري استان زنجان در بخش ديگري از سخنان خود با اشاره به معنويت و اعتقادات اسلامي کارکنان نيروي انتظامي افزود: بالاترين چتر امنيت بشر، ايمان به خداست و نيروي انتظامي با قرار گرفتن زير چتر فرمانده كل قوا به بالاترين نيروي ايماني متصل است.

وی تعامل پليس و دستگاه قضائي را اثرگذار در اجراي صحيح قانون و تامين امنيت پايدار جامعه دانست و افزود: يكي ازاهدف اصلي پليس و دستگاه قضائي تامين نظم و امنيت در جامعه است .

گل محمدي ضمن تقدير از عملكرد پليس در پيشگيري از جرایم و برقراري امنيت در استان عنوان کرد: نيروي انتظامي با تلاش شبانه روزي عرصه را بر مجرمان تنگ کرده و نتيجه اين خدمت برقراري امنيت پايدار در جامعه است.

در ادامه سرهنگ علي آزادي فرمانده انتظامی استان زنجان با تقدير و تشكر از تعامل خوب دادگستري و نيروي انتظامي  استان اظهار كرد: تعامل دو جانبه نيروي انتظامي و دادگستري امري اجتناب ناپذير بوده و مشاركت بيشتر مردم و نهادها با دستگاه قضا و نيروي انتظامي زمينه ساز تحقق امنيت پايدار در جامعه است.

فرمانده انتظامي استان زنجان رضايت مردم را مهمترين هدف نيروي انتظامي در انجام ماموريت‌ها  دانست و بیان کرد: رضايت خداوند در رضايت مردم است و لازمه بالا بردن رضايت مردم از خدمتگزاران خود در مجموعه نيروي انتظامي و دستگاه قضا همكاري بيشتر اين دو مجموعه است.

سرهنگ آزادي با اشاره به تعامل خوب بين دو مجموعه نيروي انتظامي و دستگاه قضاگفت:بي شك تعامل و هماهنگي بين مجموعه پليس و قوه قضائيه موجب به وجود آمدن توفيقات بسياري خواهد شد

//س

انتهای خبر/

فرم ارسال نظر