logo
امروز : چهارشنبه ۱۳ تیر ۱۴۰۳ ساعت ۱۲:۱۴
[ شناسه خبر : ۱۵۲۱ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
رئیس سازمان برنامه و بودجه استان زنجان خبر داد

ابلاغ بسته رونق و توسعه اشتغال به استان ها/ ضرورت شفاف ‌سازی درآمدها از سوی دستگاه‌ های اجرایی

ابلاغ-بسته-رونق-و-توسعه-اشتغال-به-استان-ها-ضرورت-شفاف-‌سازی-درآمدها-از-سوی-دستگاه‌-های-اجرایی

رئیس سازمان برنامه و بودجه استان زنجان از  ابلاغ بسته رونق و توسعه اشتغال خبر داد و گفت: این بسته با عملکرد استراتژیکی بسته شده است.

به گزارش موج رسا; شهرام طهماسبی، امروز در نخستین جلسه شورای برنامه ریزی و توسعه استان زنجان اظهارداشت:  14 میلیارد بودجه به استان زنجان تخصیص یافته است که بیشترین درآمد از طریق مالیات بوده است.

وی گفت: تعهد و رشد در آمدهای استان در قالب مازاد بر درآمد بالغ بر یک میلیارد و 500  میلیون تومان بوده است.

این مسئول با بیان اینکه توسعه و تعمیق ابعاد درآمدی استان حائز اهمیت است،ادامه داد:ضروری است در زمینه اخذ سهم استان اقدامات لازم صورت گیرد.

رئیس سازمان برنامه و بودجه استان زنجان از  ابلاغ بسته رونق و توسعه اشتغال خبر داد و گفت: این بسته با عملکرد استراتژیکی بسته شده است.

طهماسبی ادامه داد: ابعاد اقتصادی و ارتقا توان تولید از مهمترین برنامه های استان محسوب می شود که در این زمینه اقدامات لازم انجام می شود.

وی با بیان اینکه جذب و تامین درآمدهای استان همواره مدنظر بوده است، ادامه داد:رونق تولید و اشتغال در اجرای این بسته در نظر گرفته می شود.

وی با اشاره به اینکه جلسات ستاد درآمد و تجهیز منابع استان در راستای برنامه ‌‎ریزی تشکیل شده است، گفت: 102.2 درصد عملکرد ستاد در سال گذشته بوده است.

این مسئول با بیان اینکه از 669 میلیارد تومان درآمد، دو دهم درصد نیز درآمد بیشتر ایجاد شده است، افزود: در سال جاری تلاش می شود این مبلغ افزایش یابد.

رئیس سازمان برنامه و بودجه استان زنجان بر ضرورت زمینه ‌‎سازی و شفاف ‌سازی درآمدها از سوی دستگاه‌ های اجرایی تاکید کرد و گفت: چارچوب درآمد و منابع در کشور تغییر کرده است.

طهماسبی گفت: بر اساس این طرح استانی که بیشترین درآمد را داشته باشد، بیشترین منابع را دریافت خواهد کرد.

وی گفت: به هر میزان که در آمد استان افزایش یابد، منابع بیشتری اختصاص می یابد.//ن

انتهای خبر/

فرم ارسال نظر