logo
امروز : چهارشنبه ۱۳ تیر ۱۴۰۳ ساعت ۱۱:۴۴
[ شناسه خبر : ۱۵۱۰ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
عضو هیئت عالی نظارت بر انتخابات شوراهای اسلامی استان زنجان:

روند بررسی صلاحیت‌‌ها در استان زنجان به خوبی پیش رفته/اکثریت 4877 نفر تاییدشدگان هیئت‌های اجرائی در هیئت‌های نظارت نیز تایید شدند

روند-بررسی-صلاحیت‌‌ها-در-استان-زنجان-به-خوبی-پیش-رفته-اکثریت-4877-نفر-تاییدشدگان-هیئت‌های-اجرائی-در-هیئت‌های-نظارت-نیز-تایید-شدند

عضو هیئت عالی نظارت بر انتخابات شوراهای اسلامی استان زنجان گفت: اکثریت 4877 نفر تاییدشدگان هیئت‌های اجرائی در هیئت‌های نظارت نیز تایید شدند.

سید مرتضی خاتمی در گفت‌وگو با موج رسا; با اشاره به روند بررسی صلاحیت‌ها در هیئت‌های نظارت اظهار کرد: تا این مرحله رسیدگی‌ها توسط هیئت‌های نظارت شهرستانها انجام شده و بعد از پایان مهلت قانونی،نتایج جهت اعلام به داوطلبان محترم در اختیار هیئت‌های اجرایی قرار می‌گیرد.

وی با بیان اینکه بررسی صلاحیت داوطلبان شوراها در زنجان روند خوبی را پشت سرگذاشته است، عنوان کرد: بعد از اخذ استعلام‌ از مراجع چهارگانه بررسی صلاحیت‌ها در هیئت‌های اجرایی انجام شد و بعد از اعلام نظر این هیئت ها نوبت به بررسی صلاحیت‌ها در هیئت‌های نظارت شهرستانها رسید.

عضو هیئت عالی نظارت بر انتخابات شوراهای اسلامی استان زنجان بیان کرد: در هیئت‌های نظارت شهرستانها نیز بررسی‌ها  انجام شده و نظر این هیئت‌ها به هیئت‌های اجرایی جهت اعلام به داوطلبین منعکس می‌شود.

وی با اشاره به اینکه روند طبیعی و قانونی در بررسی صلاحیت‌ داوطلبان شوراها در استان زنجان طی شده است، گفت: تخلف بارزی در استان در رابطه با انتخابات شوراها صورت نگرفته است.

خاتمی در مورد تعداد داوطلبان تایید صلاحیت شده نیز ابراز کرد: جمع بندی نهائی در این خصوص انجام نشده و فعلا نمی‌توان تعداد داوطلبان تایید شده را اعلام کرد، لکن اکثریت 4877 نفرتاییدشدگان هیئت‌های اجرائی،در هیئت‌های نظارت شهرستانهانیز مورد تاییدقرارگرفته‌اند.

نماینده مردم ایجرود و ماهنشان در مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: بعد از پایان مهلت بررسی صلاحیت‌ها که امروز است هیئت‌های نظارت شهرستانها نتیجه بررسی‌های خود را در یکم اردیبهشت ماه به هیئت‌های اجرایی اعلام می‌کنند و روز دوم اردیبهشت نیز نتیجه به داوطلبان محترم اعلام می‌شود.

//س

انتهای خبر/

فرم ارسال نظر