logo
امروز : چهارشنبه ۱۳ تیر ۱۴۰۳ ساعت ۱۱:۴۰
[ شناسه خبر : ۱۵۰۹ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
با انعقاد تفاهم‌نامه همکاری صورت گرفت

معافیت مددجویان کمیته امداد زنجان از پرداخت حق التحریر ثبت‌اسناد رسمی

معافیت-مددجویان-کمیته-امداد-زنجان-از-پرداخت-حق-التحریر-ثبت‌اسناد-رسمی-

با انعقاد تفاهم‌نامه همکاری بین کمیته امداد و جامعه سردفتران و دفتریاران استان مددجویان زیرپوشش این نهاد از پرداخت حق التحریر ثبت‌اسناد رسمی و گواهی امضاء در زنجان معاف شدند.

به گزارش موج رسا; هدایت صفری امروز در جمع خبرنگاران  اظهار داشت: انعقاد تفاهم نامه همکاری به‌منظور ایجاد تعامل، هماهنگی و رفع مشکلات اقشار آسیب‌پذیر جامعه و حمایت از همکاری خیران و اقشار مختلف جامعه در این بخش منعقد شده است.

صفری یادآور شد:پیشگیری از حدوث مشکلات حقوقی ناشی از عدم ثبت‌اسناد برای مددجویان ، تسهیل در احقاق حقوق و رسیدگی مستند به دعاوی مددجویان در محاکم قضایی و معاضدت حقوقی از مددجویان زیرپوشش کمیته امداد از جمله موارد مورد توجه درانعقاد این تفاهم نامه بوده است.  وی با بیان اینکه در حال حاضر 22 هزار و 500 خانوار با جمعیت 39 هزار نفر از خدمات مستمر و غیرمستمر این نهاد برخوردارند، تصریح کرد: کمیته امداد به دنبال توانمندسازی خانواده‌های زیرپوشش خود و رسیدن به نقطه خوداتکایی و استقلال اقتصادی خانوارها است.

مدیرکل كميته امداد استان زنجان با اشاره به اینکه افزایش بعد مردمی کمیته امداد و استفاده از ظرفیت‌های موجود به عنوان یکی از رویکردهای کمیته امداد مورد توجه قرار گرفته است، خاطرنشان کرد: برنامه‌های مختلفی برای استفاده از ظرفیت‌های مردمی در امداد به اجرا گذاشته شده است که ارائه خدمات مددکاری حقوقی به خانواده‌های زیرپوشش به‌عنوان یکی از راهکارها در استفاده از این ظرفیت مردمی است.

وی تصریح کرد: تفاهم‌نامه همکاری بین کمیته امداد و جامعه سردفتران و دفتر یاران استان به‌منظور ایجاد تعامل، هماهنگی برای رفع مشکلات اقشار آسیب‌پذیر جامعه در این بخش منعقد شده است که با انعقاد آن مددجویان زیرپوشش این نهاد از پرداخت حق التحریر ثبت‌اسناد رسمی و گواهی امضاء در استان معاف می شوند.

انتهای خبر/

فرم ارسال نظر