logo
امروز : پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۹:۱۴
[ شناسه خبر : ۱۵۰۲۱ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
در جلسه علنی شورای اسلامی شهر زنجان مطرح شد؛

انتخاب فرد اصلح ضرورت حضور در انتخابات را بیشتر می‌کند/ ورود دانشگاه زنجان به مشکلات استانی

انتخاب-فرد-اصلح-ضرورت-حضور-در-انتخابات-را-بیشتر-می‌کند-ورود-دانشگاه-زنجان-به-مشکلات-استانی

رئیس شورای اسلامی شهر زنجان گفت: برای انتخاب فرد اصلح و رفع مشکلات کشور باید همگان در انتخابات شرکت کنیم.

به گزارش موج رسا; حمید رضا حمیدی امروز در جلسه علنی شورای اسلامی شهر زنجان، برضرورت حضور گسترده مردم در انتخابات مجلس شورای اسلامی تاکید کرد و اظهار داشت: انتخابات بسیار مهم بوده و وضعیت جامعه امروز نتیجه انتخاب‌های ما محسوب می‌شود که باید به همین دلیل انتخابات را جدی بگیریم.

وی افزود: انتخاب همواره در زندگی افراد تاثیرگذار بوده و باید برای انتخاب فرد اصلح و تغییر وضعیت و مشکلات فعلی جامعه در این انتخابات شرکت کنیم.

رئیس شورای اسلامی شهر زنجان خاطرنشان کرد: توسعه پایدار باید ادامه‌دار بوده و دارای طول عمر باشد، در واقع توجه به این نوع توسعه یعنی احترام به محیط زیست و استفاده بهینه از منابع است.

رئیس دانشگاه زنجان نیز در ادامه این جلسه، اظهار داشت: بسیاری از شهرهای جهان با دانشگاه‌ها شناخته می‌شوند و وضعیت دانشگاه‌ها از شاخص‌های مهم در سنجش توسعه و وضعیت شهرها محسوب می‌شود.

*ضرورت همکاری بین مدیریت شهری و دانشگاه‌ها

نجفیان برضرورت همکاری بین مدیریت شهری و دانشگاه‌ها تاکید کرد و گفت: دانشگاه زنجان به عنوان دانشگاه جامع و بزرگ استان می‌تواند کارکرد مطلوبی در این حوزه داشته باشد.

وی با اشاره به معرفی دانشگاه زنجان به عنوان دانشگاه سبز، بیان داشت: در چند سال گذشته نهضت مدیریت سبز آغاز و حرکت‌هایی در این زمینه آغاز شده است.

این مسئول با بیان اینکه دانشگاه زنجان دارای جمعیت 11 هزار نفری با کارکنان این مجموعه است، گفت: ظرفیت‌ها و توانمندی‌های این دانشگاه قابل ذکر بوده و جزو دانشگاه‌های برتر کشور محسوب می‌شود.

رئیس دانشگاه زنجان خاطرنشان کرد: شورای راهبری مدیریت سبز در دانشگاه زنجان شکل گرفته و برنامه‌های در این زمینه برگزار می‌شود.

نجفیان ادامه داد: از حدود سه سال پیش کنفرانس‌های بین‌المللی در سطح کشور در زمینه مدیریت سبز برگزار شده است و قرار است امسال نیز این کنفرانس در زنجان برگزار شود.

وی تصریح کرد: از حدود 800 دانشگاه کشور، در آخرین ارزیابی سال 2019 دانشگاه زنجان دارای جایگاه 46 در جهان است و هر ساله به دلیل افزایش تعداد دانشگاه‌ها در این ارزیابی، این رقابت تنگ‌تر می‌شود.

این مسئول برضرورت کمک مدیریت شهری زنجان برای برگزاری کنفرانس در دانشگاه زنجان تاکید کرد و گفت: امسال 7 کنفرانس ملی در زنجان برگزار شده است.

*دانشگاه‌ها از حاشیه‌ها و مسائل سیاسی دور هستند

رئیس دانشگاه زنجان خاطرنشان کرد: دانشگاه‌ها از حاشیه‌ها و مسائل سیاسی دور بوده و رویکرد آنها مبانی علمی است.

نجفیان با بیان اینکه در رویکرد استانی به مسائل و مشکلات ورود کرده و با مبانی علمی حل کرده‌ایم، افزود: مسائل دانشگاهی به مسائل سیاسی آمیخته نشود.

عضو هئیت رئیسه شورای اسلامی شهر زنجان سند توسعه مدیریت سبز را در لوای توافقنامه پاریس عنوان کرد و گفت: باید مراقبت لازم در این زمینه انجام شود.//ن

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر