logo
امروز : پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۷:۴۵
[ شناسه خبر : ۱۵۰۲۰ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 3 دقیقه ]
معاون فرهنگی دانشگاه پیام نور استان زنجان خبر داد؛

کسب 5 مقام کشوری در جشنواره دستاوردهای دانشجویی توسط دانشجویان پیام نور زنجان

کسب-5-مقام-کشوری-در-جشنواره-دستاوردهای-دانشجویی-توسط-دانشجویان-پیام-نور-زنجان

معاون فرهنگی دانشگاه پیام نور استان زنجان با اشاره به جشنواره دستاوردها و توانمندی‌های دانشجویان گفت: دانشجویان پیام نور زنجان 5 مقام کشوری در جشنواره دستوارد‌ای دانشجویی کسب کردند.

اصغر حاجی‌علی‌اکبری در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; با اشاره به فعالیت‌های فرهنگی دانشگاه پیام نور استان زنجان، اظهار کرد: تبیین انقلاب اسلامی و بیانیه گام دوم یکی از محور مای مهم دانشگاه پیام نور برای فعالیت‌های فرهنگی است.

وی با بیان اینکه شهید سلیمانی یک الگو و نمونه مناسب برای جوان مؤمن انقلابی است، ابراز کرد: در دانشگاه پیام نور برای معرفی بهتر این شهید و زنده نگه‌داشتن راه و یاد آن شهید دو ویژه‌برنامه در خصوص شهادت سردار سلیمانی در دانشگاه پیام نور برگزار شد.

معاون فرهنگی دانشگاه پیام نور استان زنجان با اشاره به اینکه بیانیه گام دوم انقلاب یک سند بالادستی در نظام اسلامی است و راهبرد چهل‌ساله انقلاب در آن مشخص‌شده است، تصریح کرد: کارگاه تبیین بیانیه گام دوم انقلاب در دانشگاه برای اساتید و کارکنان در بحث اخلاق و معنویت در گام دوم انقلاب  با همکاری بسیج اساتید دانشگاه پیام نور برگزار شد.

وی با اشاره به اعزام دانشجویان به رویدادهای مختلف فرهنگی، ورزشی، هنری و علمی عنوان کرد: 52 اثر از دانشگاه پیام نور استان زنجان در جشنواره ملی دستاوردها و توانمندی‌ها دانشجویان حضور داشت.

حاج علی‌اکبری با بیان اینکه 5 اثر از بین 52 اثر استان زنجان در جشنواره دستاوردها و توانمندی‌های دانشجویان مقام کشوری آوردند، افزود: غرفه دانشجویی استان زنجان در این جشنواره غرفه برتر شناخته شد.

وی با اشاره به صدور مجوز 3 نشریه دانشجویی جدید در دانشگاه پیام نور استان زنجان،  ادامه داد: اکنون تعداد کل نشریات دانشجویی دانشگاه پیام نور استان زنجان 6 نشریه است.

معاون فرهنگی دانشگاه پیام نور استان زنجان بیان کرد: در مسابقات برنامه‌نویسی دانشجویی دانشگاه پیام نور که به میزبانی استان همدان برگزار شد، تیم دانشجویی استان زنجان موفق به کسب مقام ششم در بین 21 تیم شد.

وی با اشاره به برگزاری انتخابات کمیته ناظر بر  نشریات دانشگاه‌های پیام نور کشور در اسفندماه، ابراز کرد: 5 نفر از دانشجویان دانشگاه پیام نور استان زنجان در این انتخابات شرکت می‌کنند.

حاجی علی‌اکبری با اشاره به اعزام 53 زوج به مشهد مقدس در قالب ازدواج دانشجویی، ابراز کرد: اکنون دانشجویان اعزام‌شده در مشهد مقدس هستند و برنامه‌های مختلفی را برای این دانشجویان در نظر گرفته‌ایم.

وی با اشاره به اعزام دانشجویان دانشگاه پیام نور به اردوهای راهیان نور، خاطرنشان کرد: این برنامه در مرحله ثبت‌نام برای اعزام کاروان‌ها است که این اردو در نیمه اول اسفندماه برگزار می‌شود.

معاون فرهنگی دانشگاه پیام نور استان زنجان با اشاره به برگزاری کارگاه بازخوانی رخداد انقلاب اسلامی، تصریح کرد: رخدادهای ویژه انقلاب اسلامی در زنجان هم‌زمان با سراسر کشور در 100 واحد دانشگاهی پیام نور کشور برگزار شد.

وی با بیان اینکه 4 رخداد ویژه انقلاب اسلامی در زنجان در کارگاه بازخوانی رخداد انقلاب اسلامی موردبررسی قرار گرفت، عنوان کرد: این کارگاه با حضور مؤلف کتاب انقلاب اسلامی در زنجان برگزار شد.

حاجی علی‌اکبری بیان کرد: نقش مسجد ولی‌عصر در انقلاب، نقش علمای زنجان در انقلاب، راهپیمایی 26 دی‌ماه زنجان و اولین راهپیمایی اختصاصی بانوان زنجان 4 رخداد ویژه استان زنجان در انقلاب اسلامی است که در کارگاه‌ها موردبررسی قرار گرفت.

وی با اشاره به جذب دانشجو توسط دانشگاه پیام نور استان زنجان، خاطرنشان کرد: دانشگاه پیام نور استان زنجان مقام دوم جذب دانشجو در بین دانشگاه‌های پیام نور را دارد.

//ک

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر