logo
امروز : چهارشنبه ۱۳ تیر ۱۴۰۳ ساعت ۱۲:۳۳
[ شناسه خبر : ۱۵۰۱ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
معاون استاندار زنجان تاکید کرد

استفاده از تکنولوژیهای به روز در بخش کشاورزی استان زنجان/ افزایش تولید و اشتغال در بخش کشاورزی مورد توجه قرار گیرد

استفاده-از-تکنولوژیهای-به-روز-در-بخش-کشاورزی-استان-زنجان-افزایش-تولید-و-اشتغال-در-بخش-کشاورزی-مورد-توجه-قرار-گیرد

معاون استاندار زنجان با اشاره به ظرفیت‌های بالای بخشکشاورزی گفت:با توجه به ظرفیت بخش کشاورزی افزایش تولید و اشتغال در بخش کشاورزی مورد توجه قرار گیرد.

به گزارش موج رسا; رحیم عصفوری امروز در همایش " تبیین شعار سال ۹۶ در بخش کشاورزی استان زنجان" با اشاره به شعار سال اقتصاد مقاومتی و تولید اشتغال اظهار کرد: بخش کشاورزی یک بخش تولیدی بوده و جزو مستقل‌ترین بخش تولید در ایران به دلیل وابستگی کم به خارج کشور است.

وی با بیان اینکه وی با اشاره به اینکه بخش کشاورزی در استان ما بیشتر متوسط کشوری اشتغال ایجاد کرده است ابراز کرد: استان زنجان به لحاظ جغرافیایی و اقلیمی ظرفیت بالایی در ایجاد اشتغال در استان زنجان دارد.

معاون هماهنگی و امور اقتصادی و مدیریت منابع استاندار زنجان با تاکید بر استفاده از تکنولوژی‌های به روز در بخش کشاورزی تصریح کرد: استفاده از تکنولوژ‌یهای به روز در بخش کشاورزی می‌تواند سبب افزایش کیفیت تولید محصولات کشاورزی شود.

وی به تولید و فروش محصولات کشاورزی در استان زنجان اشاره و ابراز کرد: باید در این بخش در سال جاری اقدامات لازم انجام شود تا محصولات تولیدی استان توسط بخشی از کشاورزان خریداری شده و به نحو احسن به فروش برسد.

عصفوری با بیان اینکه در بخش کشاورزی در استان زنجان تجربه‌های خوبی را در سال 95 کسب کردیم افزود: به نظر من بنده با توجه به تجرباتی که در بخش کشاورزی کسب شده بسیاری از مسائل و مشکلات با اتحاد و همدلی قابل حل است.

وی با اشاره به اینکه باید به سراغ مقررات و قوانینی که سبب رونق بخش کشاورزی می‌شود بریم افزود: تعداد زیادی از واحد‌های تولیدی با همین دید به رونق تولید بازگشتند و خیلی از واحد‌هایی که تعطیل شده بودند به مرحله تولید بازگشتند.

معاون هماهنگی و امور اقتصادی و مدیریت منابع استاندار زنجان ابراز کرد: امیدواریم که این روند همچان ادامه داشته باشد و چرا که می‌توان بسیاری از مشکلات را با اتحاد و همدلی از پیش‌رو برداشت.

وی افزود: باید برنامه‌ریزی شود که چه اقداماتی برای افزایش تولید و اشتغال در سطح استان لازم است.

//ع

 

انتهای خبر/

فرم ارسال نظر