logo
امروز : جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۵:۵۶
[ شناسه خبر : ۱۴۹۹۵ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
رئیس مرکز مدیریت راه‌های استان زنجان:

راه ارتباطی زنجان – دندی مسدود شد

راه-ارتباطی-زنجان-–-دندی-مسدود-شد

رئیس مرکز مدیریت راه‌های استان زنجان گفت: در حال حاضر به دلیل وقوع کولاک و بارش برف تردد در همه محورهای کوهستانی استان زنجان با زنجیر چرخ میسر است.

محمد محمدی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار  موج رسا; اظهار داشت: در حال حاضر تردد در همه محورهای کوهستانی استان زنجان به دلیل وقوع کولاک و بارش سنگین برف با زنجیر چرخ میسر است.

وی با بیان اینکه در همه محورهای استان شاهد بارش برف هستیم، ادامه داد: با این وجود تردد در راه‌های اصلی استان زنجان در جریان است.

این مسئول با اشاره به مسدود بودن راه دندی- تخت سلیمان، ادامه داد: این راه به دلیل کولاک شدید مسدود شده است و با کاهش کولاک بازگشایی می‌شود.

رئیس مرکز مدیریت راه‌های استان زنجان از وقوع کولاک و ادامه بارش در محورهای زنجان – طارم، زنجان- تهم – چورزق خبر داد و گفت: تردد در این دو محور با زنجیر چرخ میسر است.

محمدی بیان داشت: همچنین تردد در محورهای زنجان – دندی – زنجان، زنجان – بیجار، ابهر – خدابنده، نیک پی – ماهنشان و سلطنیه، خدابنده – همدان نیز به دلیل ادامه بارش و وقوع کولاک با زنجیر چرخ میسر است.

وی با اشاره به ادامه بارش برف در آزاد راه‌های استان زنجان، گفت: با کمک راهداران تردد در این دو آزاد راه عادی است اما ضروری است رانندگان با احتیاط تردد کرده و تجهیزات زمستانی به همراه داشته باشند.

 این مسئول خاطرنشان کرد: برخی راه‌های روستایی استان زنجان نیز به دلیل بارش سنگین برف مسدود شده است اما هنوز آمار دقیقی در این زمینه وجود ندارد.//ن

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر