logo
امروز : پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۴:۲۲
[ شناسه خبر : ۱۴۹۷۲ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
مدیرکل آموزش و پروش استان زنجان خبر داد

تحویل 21 خودروی خدمت به نواحی آموزش‌وپرورش استان زنجان

تحویل-21-خودروی-خدمت-به-نواحی-آموزش‌وپرورش-استان-زنجان

مدیرکل آموزش و پروش استان با اشاره به تحویل 21 خودروی خدمت به نواحی آموزش و پرورش گفت: یک میلیارد و 582میلیون تومان اعتبار این طرح است.

به گزارش موج رسا; ابراهیم رفیعی امروز در شورای آموزش‌وپرورش استان زنجان با اشاره به ولادت حضرت زهرا (س) اظهار کرد: حضرت زهرا (س) زینت اجتماع اسلامی است.

وی با بیان اینکه انتخابات در نظام اسلامی تجلی مردم‌سالاری دینی است ابراز کرد: آموزش‌وپرورش دو مأموریت در انتخابات دارد که ما آماده انجام هر دو مأموریت هستیم.

مدیرکل آموزش و پروش استان زنجان با بیان اینکه تبیین اندیشه امام خمینی (ره) و مردم‌سالاری دینی به عهده آموزش‌وپرورش است تصریح کرد: ما در راستای برگزاری انتخابات پرشور و افزایش مشارکت مردم در انتخابات امکانات و نیروی انسانی در اختیاری فرمانداری و استانداری قرار  می‌دهیم.

وی با بیان اینکه ما در راستای ارتقای جایگاه اداری و حقی آموزش‌وپرورش تلاش‌هایی را انجام داده‌ایم چراکه فکر می‌کردیم این جایگاه آسیب‌دیده است عنوان کرد: آموزش‌وپرورش در فرهنگ‌سازمانی جایگاه بسیار بالایی را دارد.

رفیعی با اشاره به مصوبات شورای آموزش و پروش در جلسات گذشته ادامه داد: تجهیز مدارس برای استفاده دانش آموزان و عموم مردم یکی از مصوبات بود که در دهه فجر 40 مدرسه به لوازم ورزشی تجهیز شد.

وی با بیان اینکه آموزش و پروش با توجه به اعتبارات خود در مهرماه مدارس را به لوازم ورزشی مجهز کرده بود افزود: در هفته تربیت‌بدنی 14 پروژه ورزشی آموزش‌وپرورش در استان افتتاح شد.

مدیرکل آموزش‌وپرورش استان زنجان با اشاره به اعتبار 700 میلیون تومانی تجهیز کتابخانه‌های مدارس استان ابراز کرد: این اعتبار از خارج از سازمان جذب‌شده بود.

وی بابیان اینکه 21 خودروی خدمت به نواحی آموزش‌وپرورش استان برای انجام مأموریت‌های اداری تحویل می‌شود افزود: یک میلیارد و 582 میلیون تومان اعتبار این طرح است.//ک

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر