logo
امروز : جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۰:۰۹
[ شناسه خبر : ۱۴۹۵۱ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
فرمانده سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان:

پیروزی‌های چشم گیری در جبهه مقاومت حاصل شده است

پیروزی‌های-چشم-گیری-در-جبهه-مقاومت-حاصل-شده-است

فرمانده سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان گفت: بعد از شهادت سپهبد سلیمانی شاهد پیشروی ها و پیروزی های چشم گیری در جبهه مقاومت هستیم.

سردار جهانبخش کرمی در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; با بیان اینکه انقلاب اسلامی یکی از وقایع بزرگ تاریخ اسلام است، اظهار کرد: انقلاب اسلامی دستاورد های بسیار زیادی داشته است.

وی بیان کرد: یکی از دستاورد های مهم انقلاب اسلامی از بین بردن رژیم طاقوت وابسته به آمریکا و خارج کردن آمریکایی ها و اسرائیلی ها از این کشور است که بر این کشور سلطه کامل داشتند.

فرمانده سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان با اشاره به دستاورد های انقلاب در حوزه های مختلف، ابراز کرد: انقلاب اسلامی در زمینه های فرهنگی، اقتصادی، اجتماعی، نظامی، تکنولوژی، مخابرات، در زمینه های مختلف انرژی صلح آمیز هسته ای، فناوری، نانو، علم پزشکی و... دستاورد ها بسیار زیاد را داشته است.

وی با اشاره به اینکه امروز جمهوری اسلامی با عزت، قدرت و با صلابت در دنیا می درخشد و چشم امید مسلمانان به انقلاب اسلامی و نظام اسلامی ایران است، تصریح کرد: بیداری اسلامی به برکت مقاومت مرم شجاع، سلحشور، انقلابی و ولایی ایران و انقلاب اسلامی به وقوع پیوست.

کرمی خاطرنشان کرد: امروز جبهه مقاومت در برابر ابرقدرت های یکه تاز دنیا ایستاده است و بسیج جهان اسلام در عراق، سوریه، یمن، لبنان، غزه و در سایر کشور های اسلامی شکل گرفته و با استکبار و آمریکا و صهیونیست ها مبارزه و مقابله می کند و پوژه آنها را به خاک می مالد.

وی با بیان اینکه ملت ایران بعد از گذشت 41 سال از انقلاب اسلامی با روحیه تر و با صلابت‌تر و قوی‌تر شعار های انقلاب را تکرار می‌کنند و به این شعار ها در طول این سال‌ها عمل کرده اند، تاکید کرد: این ها دستاورد های عظیمی است که ما به دست آورده ایم.

فرمانده سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان با بیان اینکه مقام معظم رهبری فرموده اند : موشک باران کردن آمریکایی ها فقط یک سیلی بود و این اقدام انتقام سخت نبود،‌ ابراز کرد: انتقام سخت این است که آمریکایی ها از کشور های اسلامی و کشور های منطقه رخت ببندند و منطقه را ترک کنند.

وی با بیان اینکه بعد از شهادت سپهبد سلیمانی شاهد پیشروی ها و پیروزی های چشم گیری در جبه مقاومت هستیم، افزود: این پیروزی ها در یمن، سوریه، عراق و جاهای دیگر به لطف خدا اتفاق افتاده است.//ک

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر