logo
امروز : پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۲۰:۲۸
[ شناسه خبر : ۱۴۹۴۱ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
رئیس اتاق اصناف استان زنجان:

اتخاذ تمهیدات لازم برای ذخیره میوه شب عید/ کمبودی در بازار زنجان وجود ندارد

اتخاذ-تمهیدات-لازم-برای-ذخیره-میوه-شب-عید-کمبودی-در-بازار-زنجان-وجود-ندارد

رئیس اتاق اصناف استان زنجان در مورد وضعیت بازار زنجان گفت: در حال حاضر کمبودی در بازار زنجان وجود ندارد و تمهیدات لازم نیز برای ذخیره میوه شب عید اتخاذ شده است.

سید محمود موسوی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; در مورد وضعیت بازار زنجان اظهار کرد: در حال حاضر کمی ثبات به بازار استان زنجان برگشته و مشکل زیادی در استان زنجان وجود ندارد.

وی با تاکید براینکه در ایام پایانی عید ممکن است برخی‌ها بخواهد از وضعیت بازار سوء استفاده کرده و اقدام به گرانفروشی کند افزود: برای جلوگیری از این گونه تخلفات نظارتها در سطح استان افزایش می‌یابد.

رئیس اتاق اصناف استان زنجان با اشاره به اینکه در حال حاضر کمبودی در استان زنجان در بازار میوه وجود ندارد ابراز کرد: میوه شب عید در سطح استان ذخیره شده و تدابیر لازم برای کنترل بازار نیز انجام شده و امیدواریم مشکلی خاصی در بازار ایجاد نشود.

وی با تاکید براینکه نمایشگاه‌های بهاره نیز در سطح استان زنجان برگزار خواهد شد افزود: در این نمایشگاه‌ها کالا‌های مورد نیاز مردم با درصد تخفیف در نظر گرفته شده عرضه خواهد شد.

موسوی در ادامه با اشاره به فعالیت اصناف بدون پروانه کسب در استان زنجان افزود: متاسفانه اصناف زیادی در استان زنجان وجود دارد که بدون پروانه کسب فعالیت می‌کنند و تعداد واحدهای فعال بدون پروانه نیز حدود 3 هزار و 500 واحد می‌رسد.

وی با بیان اینکه در ایام تعداد واحدهای بدون پروانه در استان افزایش می‌یابد عنوان کرد: علت این موضوع این است که عده‌ای در این ایام به صورت موقتی کار می‌کنند و بعد از عید به سراغ کار دیگری می‌روند.

رئیس اتاق اصناف استان زنجان با اشاره به اینکه در ایام پایانی سال نظارتها افزایش و متخلفان نیز به مراجع قانونی معرفی خواهند شد گفت: از اول اسفند ماه نظارت بر بازار تشدید خواهد شد.

وی در پایان خاطر نشان کرد: در حال حاضر در زنجان 23 هزار واحد صنفی فعال است عنوان کرد: تعداد اصناف فعال در سطح استان زنجان نیز به حدود 40 هزار واحد می‌رسد.//ع

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر