logo
امروز : پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۲۱:۳۳
[ شناسه خبر : ۱۴۹۰۸ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان زنجان:

حضور در راهپیمایی 22 بهمن معامله قرن آمریکا را به زباله‌دان تاریخ می‌سپارد

حضور-در-راهپیمایی-22-بهمن-معامله-قرن-آمریکا-را-به-زباله‌دان-تاریخ-می‌سپارد

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان زنجان گفت: حضور گسترده در راهپیمایی 22 بهمن خط بطلانی بر طرح معامله قرن آمریکا کشیده و این طرح را به زباله‌دان تاریخ می‌سپارد.

حجت‌الاسلام علی ناصر امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار موج رسا; اظهار داشت: در حالی چهل و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی برگزار می‌شود که نظام اسلامی محکم و استوار ایستاده و به بالندگی خود رسیده است.

وی با بیان اینکه پیروزی انقلاب اسلامی سرآغاز تحولات بنیادین در همه عرصه‌ها بود، ادامه داد: این نظام به رهبری حضرت امام خمینی (ره) با تقدیم خون هزاران شهید به رشد و بالندگی رسیده و امروز به درخت تنومندی تبدیل شده است.

این مسئول با بیان اینکه انقلاب اسلامی طی 41 سال گذشته فراز و نشیب بسیاری را با وجود توطئه‌های دشمنان پشت سرگذاشته است، ادامه داد: ملت ایران فردا در راهپیمایی دشمن‌شکن 22 بهمن حضور می‌یابند تا بگویند ما پشتیبان ولی‌فقیه بوده و برای استواری و حفظ انقلاب اسلامی در صحنه هستیم.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان زنجان گفت: حضور گسترده در راهپیمایی 22 بهمن خط بطلانی بر طرح معامله قرن آمریکا کشیده و این طرح را به زباله‌دان تاریخ می‌سپارد.

حجت‌الاسلام ناصر افزود: از مسئولان و مردم از همه اقشار کسبه، بازاریان، کارمندان، زنان، نوجوانان و جوانان برای شرکت در این راهپیمایی گسترده دعوت به عمل می‌آید.

وی با اشاره به آغاز راهپیمایی مردم زنجان از ساعت 9:30 از چهاراه امیر کبیر، بیان داشت:  برنامه‌های مختلفی از جمله برپایی ایستگاه‌ها و غرفه‌ها از برنامه‌های جانبی راهپیمایی 22 بهمن است.

وی گفت: موکب‌های اربعین در مسیر راهپیمایی ایستگاه صلواتی برگزار کرده و ایستگاه‌های نقاشی و قرآن نیز فعالیت می‌کنند.

 وی با اشاره به بنر زنی در خصوص بیانیه گام دوم انقلاب،افزود: مردم در سال‌های مختلف در برف و سرما و یخبندان در این راهپیمایی شرکت کرده‌اند و فردا هم حضور گسترده‌ای در این راهپیمایی خواهند داشت.//ن

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر