logo
امروز : جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۶:۲۶
[ شناسه خبر : ۱۴۸۷۱ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 3 دقیقه ]
استاندار زنجان:

مشارکت در انتخابات موجب وحدت و اتحاد ملی می شود

مشارکت-در-انتخابات-موجب-وحدت-و-اتحاد-ملی-می-شود

استاندار زنجان با اشاره به مولفه های وحدت و انسجام ملی در کشور، گفت: مشارکت در انتخابات موجب وحدت و اتحاد ملی است.

به گزارش موج رسا; فتح الله حقیقی امروز در سخنرانی قبل از خطبه های نماز جمعه زنجان با اشاره به طرح اقدام ملی مسکن، اظهار کرد: 13 هزار و 300 واحد مسکونی در این طرح برای استان زنجان در نظر گرفته شده است.

وی با بیان اینکه دو هزار و 700 واحد مسکونی از طرح اقدام ملی مسکن در بافت فرسوده است، ابراز کرد: 680 واحد مسکونی در استان از این طرح به صورت مشارکتی است.

استاندار زنجان با اشاره به اینکه 45 درصد از داوطلبین طرح اقدام ملی مسکن واجد شرایط نیستند، تصریح کرد: در طول اسفند ماه دوباره امکان ثبت نام برای داوطلبان طرح اقدام ملی مسکن وجود دارد.

وی با بیان اینکه دو هزار میلیارد تومان آورده دولت در طرح اقدام ملی مسکن است، عنوان کرد: برای این طرح هزار میلیارد تومان تسهیلات در نظر گرفته شده است.

حقیقی با بیان اینکه یکی از شاخص های بهداشت در هر استان سرانه تخت بیمارستانی استان است، افزود: اکنون سرانه تخت بیمارستانی استان 1.6 است که با اجرای طرح های توسعه و افتتاح 3 بیمارستان در نظر گرفته شده سرانه تخت بیمارستانی استان به 2.3 می رسد.

وی با اشاره به تسهیلات بانکی ارائه شده در استان زنجان، ادامه داد: میزان تسهیلات ارائه شده در استان، در بخش صنعت، کشاورزی، خدمات و صادرات 37 درصد افزایش داشته است.

استاندار زنجان با بیان اینکه امسال 104 هزار و 893 نفر تعداد بیمه شدگان اجباری در استان است، ابراز کرد: در بخش بیمه بیکاری شاهد کاهش 24 نفری تعداد بیمه شدگان هستیم که این به معنای عدم تعطیلی واحد های تولیدی است.

وی با اشاره به دشمنی های آمریکا و اسرائیل علیه جمهوری اسلامی، تصریح کرد: دشمنان تلاش می کنند در افکار عمومی اثرات منفی بگذارند.

حقیقی با بیان اینکه ایجاد آرامش در جامعه وظیفه عموم مردم است است، عنوان کرد: حفظ آرامش به معنای عدم انتقاد نیست و هر مدیری که انتقاد پذیر نباشد توان مدیرت در نظام اسلامی را ندارد.

وی با بیان اینکه آمریکا و اسرائیل از وحدت و اتحاد مردم ایران ایران می ترسند، افزود: مشارکت در انتخابات و حضور در راهپیمایی 22 بهمن موجب وحدت و اتحاد ملی است.

استاندار زنجان با بیان اینکه حضور مردم در انتخابات مهم ترین موضوع در انتخابات است، خاطر نشان کرد: انتخابات حتما با امانتداری در کشور برگزار می شود.

وی خطاب به جوانان ابراز کرد: آمریکا از اولین روز با این انقلاب دشمنی کرده است و ماجرای طبس، لانه جاسوسی، کودتای نوژه، جنگ تحمیلی، داعش از نمونه های آن دشمنی ها است.

حقیقی با بیان اینکه انقلاب اسلامی دستاورد های بسیار زیاد داشته است، تصریح کرد: 6 برابر شدن راه های کشور، 30 برابر شدن تعداد سدهای کشور، 14 برابر شدن تولید برق، 57 برابر شدن صادرات غیر نفتی، اقتدار نظامی کشور و... ار دستاورد های انقلاب اسلامی است.//ک

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر