logo
امروز : پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۳:۳۶
[ شناسه خبر : ۱۴۸۶۶ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
معاون اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان خبرداد

حمایت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی زنجان از مولفان کتاب

حمایت-اداره-کل-فرهنگ-و-ارشاد-اسلامی-زنجان-از-مولفان-کتاب

معاون فرهنگی و قرآنی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان گفت:به منظور حمایت از ناشران کتاب‌های تالیف شده از سوی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خریداری می‌شود.

ابراهیم قاسمی امروز در گفت و گو با خبرنگار  موج رسا; اظهارداشت: موسسات قرآنی امسال برنامه‌های مختلفی برگزار کرده و مورد حمایت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی قرار می‌گیرند.

وی با بیان اینکه در حوزه فرهنگی به ویژه حمایت از چاپ کتاب اقدامات مطلوبی انجام شده است، افزود: برنامه‌های  کانون‌های تبلیغاتی امسال ۹۰ درصد تحقق یافته است.

این مسئول با اشاره به انعقاد تفاهم‌نامه فعالیت‌های فرهنگی با حضور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با استاندار وقت زنجان، خاطرنشان کرد: این تفاهم‌نامه به مدت ۳ سال منعقد شده بود که در دو سال گذشته اهداف تعیین شده محقق شده است.

معاون فرهنگی و قرآنی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان با اشاره به برگزاری  جشنواره مطبوعات و رسانه‌های استان زنجان به عنوان یکی از برنامه‌های این تفاهم‌نامه، تصریح کرد: امسال تنها در ۱۲ استان کشور این جشنواره برگزار شد.

قاسمی ادامه داد: به منظور حمایت از ناشران کتاب‌های تالیف شده از سوی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خریداری می‌شود.

وی با اشاره به برگزاری آزمون‎های قرآنی در استان زنجان، گفت: زنجان رتبه ششم را در برگزاری آزمون‌های قرآنی کسب کرده است.//ن

 

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر