logo
امروز : جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۵:۲۹
[ شناسه خبر : ۱۴۸۶۵ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 3 دقیقه ]
همسر شهید تهرانی مقدم:

بازوی قوی ولایت فقیه باشیم، زمینه ظهور حضرت ولی عصر(عج) فراهم می‌شود

بازوی-قوی-ولایت-فقیه-باشیم،-زمینه-ظهور-حضرت-ولی-عصر(عج)-فراهم-می‌شود

همسر شهید تهرانی مقدم گفت: وقتی صحبت از کارهای بزرگ می‌شد شهید تهرانی می‌گفت ما باید بازوی قوی ولایت باشیم اگر ما، مردم و کسانی که ادعای دوستی ولایت داریم، بازو و قدرت ولایت باشیم زمینه را برای ظهور حضرت فراهم می‌کنیم.

به گزارش موج رسا; الهام حیدری عصر امروز در همایش از انقلاب تا ظهور در زنجان، اظهار داشت: مردم زنجان همواره در روزهای پرتلاطم انقلاب و دوران دفاع مقدس بزرگترین ایثارگری‌ها را انجام دادند.

وی با بیان اینکه افتخار داشتم که 28 سال در فراز و نشیب‌های زندگی با شهید حسن تهرانی مقدم باشم،افزود: ایشان همه زندگی خود  را وقف انقلاب و ولایت فقیه کرده و شبانه روز کار می‌کرد.

این همسر شهید با اشاره به ویژگی‌های برجسته شهید تهرانی مقدم، افزود: مقام معظم رهبری وی را سردار عالیقدر و دانشمند برجسته معرفی کردند.

همسر شهید تهرانی مقدم با اشاره به اخلاص شهید تهرانی مقدم در کارها و زندگی خود، بیان داشت: هنگامی که مقام معظم رهبری در خصوص اخلاص شهید تهرانی مقدم صحبت می‌کردند سردار سلیمانی گریه می‌کردند.

حیدری خاطرنشان کرد: مقام معظم رهبری تعابیری از شهید تهرانی مقدم بیان فرمودند که هیچ‌گاه از زبان کسی نشنیده بودم.

وی با بیان اینکه شهید تهرانی مقدم دشمن را حاضر و زنده می‌دانست و خود را به مطالب روزمره عادی عادت نمی‌داد، افزود: وی همواره در دروس دانشگاهی نیز موفق عمل می‌کرد  و حتی در کمتر از 4 سال کارشناسی خود را گرفتند.

همسر شهید تهرانی مقدم  با اشاره به اینکه شهید تهرانی مقدم در زمانی که حرف از گفتمان صحبت می‌شد، می‌گفت دشمن با خزندگی جلو آمده و با قدم‌های آهسته خوی جنگ ستیزی خود را نشان خواهد داد.

وی ادامه داد: تنها در زیر پرچم اسلام، ولایت و قرآن می‌توان چشم، دست، ذهن و پای خدایی داشت، حاج قاسم و حاج حسن فرد نبودند بلکه اعتقادات آنها مهم بود که از بهترین لذایذ زندگی گذشته و در شب‌های سرد بیابان موشک آزمایش کند.

این همسر شهید تصریح کرد: وقتی صحبت از کارهای بزرگ می‌شد شهید تهرانی می‌گفت ما باید بازوی قوی ولایت باشیم اگر ما، مردم و کسانی که ادعای دوستی ولایت داریم، بازو و قدرت ولایت باشیم زمینه را برای ظهور حضرت فراهم می‌کنیم.

حیدری با بیان اینکه پس از شنیدن خبر شهادت حاج قاسم سلیمانی، پیش خانواده آنها رفتم، افزود: شهدا انتخاب‌شدگان خداوند متعال بوده و همگی مسئول هستیم که کارهایی را انجام دهیم که شهدا انتظار دارند.

وی گفت: تلاش، کوشش و نگاه آینده‌نگری شهید تهرانی مقدم برای همه ما درس بوده و باید از چنین ویژگی‌های بارز بهره جست.

همسر شهید تهرانی مقدم خاطرنشان کرد: خانواده و زندگی الهی ثمره بیشتری داشته و در جامعه نیز تاثیرگذار خواهد بود، خانه حضرت زهرا(س) از کوچکترین خانه‌های آن زمان بود اما بزرگترین و عالمانه‎ترین افراد را تربیت کردند.

حیدری گفت: هنگامی که مقام معظم رهبری می‌فرمایند جوانان ما نماز خود را در بیت‌المقدس خواهند خواند این شفافیت و امیدواری به جامعه بوده و ما هم باید خانواده خود را با این انرژی بالا ببریم.//ن

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر