logo
امروز : جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۹:۱۰
[ شناسه خبر : ۱۴۸۵۹ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
در جشنواره صنایع دستی و غذا مطرح شد؛

طرح یاری‌گران زندگی در 20 درصد مدارس استان زنجان برگزار می‎شود

طرح-یاری‌گران-زندگی-در-20-درصد-مدارس-استان-زنجان-برگزار-می‎شود

کارشناس مشاوره و پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی آموزش و پرورش ناحیه یک زنجان گفت: طرح یاری‌گران زندگی به منظور مصون ماندن دانش‌آموزان در برابر آسیب‌های اجتماعی در 20 درصد مدارس استان زنجان برگزار می‎شود.

به گزارش موج رسا; امروز به مناسبت گرامیداشت دهه فجر انقلاب اسلامی و در قالب طرح یاری‌گران زندگی، جشنواره صنایع دستی و غذا در آموزشگاه شهید مجتبی رهبری زنجان برگزار شد.

در این جشنواره دانش‌آموزان با کمک اولیا صنایع دستی و غذاهای مختلف خانگی را آماده کرده و در معرض دید قرار دادند.

این جشنواره به منظور ایجاد نشاط و شادابی در بین دانش‌آموزان و آماده‌سازی آنان برای آینده به ویژه در زمینه ایجاد اشتغال برگزار شد.

مدیر مدرسه شهید مجتبی رهبری در گفت‌و‌گو با خبرنگار اظهار داشت: جشنواره صنایع دستی و غذا به منظور ایجاد نشاط و شادابی و آمادگی دانش‌آموزان برای ورود به بازار کار در آینده برگزار شده است.

معصومه صفی‌لو با بیان اینکه این جشنواره در قالب طرح یاری‌گران زندگی برگزار شده است،ادامه داد: طرح یاری‌گران به منظور پیشگیری از اعتیاد و حل مشکلات و آسیب‌های اجتماعی دانش‌آموزان در مدارس استان زنجان اجرایی می‌شود.

 

"محمدی" کارشناس مشاوره و پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی آموزش و پرورش ناحیه یک زنجان نیز در گفت‌و‌گو با خبرنگار موج رسا، اظهار داشت: طرح یاری‌گران زندگی در خصوص پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی و توانمند سازی دانش‎آموران برگزار شده است.

وی با بیان اینکه این طرح به منظور مصون ماندن دانش‌آموزان در برابر آسیب‌های اجتماعی در  20 درصد مدارس استان زنجان برگزار می‌شود، خاطرنشان کرد: تا کنون سه جلسه آموزشی برای اولیا،6 جلسه برای همکاران و 6 جلسه برای دانش‌آموزان برگزار شده است

این مسئول خاطرنشان کرد: ماحصل این برنامه در قالب جشنواره صنایع دستی و غذا با رویکرد کارآفرینی در این مدرسه برگزار شده است.

سید رقیه موسوی دانش‌آموز پایه ششم این مدرسه نیز برگزاری این جشنواره را موجب آشنایی دانش‌آموزان با صنایع دستی و غذاهای محلی عنوان کرد و گفت: در این جشنواره دانش‌آموزان به ظرفیت‌های خود پی می‎برند.

 وی استقبال دانش‌آموزان را از این جشنواره مطلوب ارزیابی کرد و گفت: امروز دانش‌آموزان با فروش محصولات خود بازاریابی خوبی انجام دادند.

 محمدیاری دانش‌آموز پایه پنجم این مدرسه نیز جشنواره صنایع دستی و غذا را موجب آشنایی دانش‌آموزان با فرصت‌های شغلی دانست و گفت: ما اینجا جمع شده‌ایم تا در کنار شادی و نشاط هنرهای خود را به نمایش بگذاریم.

این جشنواره از صبح امروز آغاز و تا ظهر ادامه داشت و در قالب آن دانش‌‌آموزان با مهارت‌های شغلی مختلف آشنا شده و جشن انقلاب را نیز برگزار کردند.//ن

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر