logo
امروز : پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۳:۴۱
[ شناسه خبر : ۱۴۸۴۷ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
معاون اداره کل ورزش و جوانان استان زنجان خبر داد؛

افتتاح 40 خانه ورزش روستایی در زنجان

افتتاح-40-خانه-ورزش-روستایی-در-زنجان

معاون اداره کل ورزش و جوانان استان زنجان با اشاره به تعداد خانه‌های ورزش روستایی در استان، گفت: 40 خانه ورزش روستایی در زنجان افتتاح می‌شود.

محمد علی حمزه پور در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; بابیان اینکه یکی از برنامه‌های اصلی اداره ورزش و جوانان توسعه ورزش‌های همگانی است، ابراز کرد: اگر به ورزش همگانی توجه شود موجب قوت گرفتن ورزش‌های قهرمانی می‌شود.

وی بابیان اینکه برای توسعه ورزش همگانی در استان زنجان از اول سال برنامه‌های متعددی برای اجرا برنامه‌ریزی‌شده است، ابراز کرد: فعالیت 35 ایستگاه ورزش صبحگاهی در استان زنجان یکی از برنامه‌های توسعه ورزش همگانی بوده است.

معاون ورزشی اداره کل ورزش و جوانان استان زنجان با اشاره به فعالیت 12 ایستگاه ورزش عصرگاهی در استان، تصریح کرد: همایش‌های پیاده‌روی، کوه‌پیمایی، دوچرخه‌سواری، دو همگانی در سراسر استان برگزار شد.

وی بابیان اینکه در حوزه ورزش کارمندی در 10 رشته مسابقات در حال پیگیری است، عنوان کرد: برای توسعه ورزش در بین عموم کارمندان این مسابقات برگزار می‌شود.

حمزه پور با اشاره به طرح های اجرا شده در راستای وزش بانوان، بیان کرد: طرح‌های ملی ورزش بانوان و برسی ساختار قامتی زنان روستایی از طرح‌های اداره ورزش و جوانان در ورزش بانوان است.

وی بابیان اینکه بررسی ساختارهای قامتی زنان از سال گذشته در حال پیگیری است، افزود: بیش از 150 روستا در استان تحت پوشش قرارگرفته و به بانوان تمرینات متنوع برای رفع مشکلات ساختار قامتی داده‌شده است.

معاون ورزشی اداره کل ورزش و جوانان با اشاره به اقدامات انجام‌شده در راستای ورزش روستایی، ابراز کرد: امسال 116 خانه ورزش روستایی فعال‌شده است.

وی بابیان اینکه در سال 96 ، 10 خانه ورزش روستایی در استان فعال بود، خاطرنشان کرد: در دهه فجر 40 خانه ورزش روستایی در استان افتتاح می‌شود.

حمزه پور با اشاره به تعداد باشگاه‌های ورزشی فعال در استان زنجان، عنوان کرد: 340 باشگاه در سطح استان فعال است.

وی بابیان اینکه طرح پیاده‌روی محلات برای اولین بار در کشور در استان زنجان برگزار شد، تصریح کرد: ما در این طرح به دنبال راه اندازی پیاده روی در محلات هستیم.

معاون ورزشی اداره ورزش و جوانان استان زنجان با اشاره به سرانه ورزشی استان، افزود: سرانه ورزشی استان زنجان 0.68 مترمربع است.//ک

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر