logo
امروز : پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۷:۲۷
[ شناسه خبر : ۱۴۸۳۷ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
مدیر صندوق کارآفرینی امید استان زنجان خبر داد

ایجاد 583 شغل از محل تسهیلات صندوق کارآفرینی امید استان زنجان/ آماده پرداخت تسهیلات به شرکتهای دانش‌بنیان هستیم

ایجاد-583-شغل-از-محل-تسهیلات-صندوق-کارآفرینی-امید-استان-زنجان-آماده-پرداخت-تسهیلات-به-شرکتهای-دانش‌بنیان-هستیم

مدیر صندوق کارآفرینی امید استان زنجان ‏از ایجاد 583 شغل از محل تسهیلات صندوق کارآفرینی امید استان زنجان خبر داد.

به گزارش موج رسا; هادی بابایی‌مهر در نشست خبری با اصحاب رسانه استان زنجان با اشاره به تسهیلات صندوق کارآفرینی امید زنجان در سال 98 اظهار کرد: در بحث اشتغال روستایی به 93 طرح تسهیلات پرداخت شده است.

وی با بیان اینکه میزان تسهیلات پرداختی به اشتغال روستایی 12 میلیارد و 868 میلیون تومان بوده است، ابراز کرد: از بابت پرداخت این تسهیلات برای 375 نفر شغل ایجاد شد.

مدیر صندوق کارآفرینی امید استان زنجان با اشاره به اینکه از محل منابع داخلی نیز به 208 طرح تسهیلات پرداخت شده است، عنوان کرد: تسهیلات پرداختی از محل منابع داخلی پنج میلیارد و 119 میلیون و 900 هزار تومان بوده که برای 208 نفر اشتغال ایجاد شده است.

وی بیان کرد: تسهیلات ضروری از محل منابع داخلی نیز 125 مورد به میزان یک میلیارد و 565 میلیون تومان بوده است.

بابایی‌مهر با اشاره به اینکه در کل 426 مورد تسهیلات در سال 98 پرداخت شده است، گفت: میزان تسهیلات پرداختی 19 میلیارد و 552 میلیون و 900 هزار تومان بوده و بری 583 نفر اشتغال ایجاد شده است.

وی با بیان اینکه با پرداخت تسهیلات اشتغال روستایی برخی از روستاها به قطب صنعت تبدیل شدند، تصریح کرد: تا آنجایی که توانستیم شرایط پرداخت را تسهیل کردیم.

مدیر صندوق کارآفرینی امید استان زنجان ‏با اشاره به پرداخت تسهیلات برای شرکتهای دانش بنیان اظهار کرد: آماده پرداخت تسهیلات به شرکتهای دانش بنیان هستیم.

وی با بیان اینکه سود تسهیلات اشتغال روستایی در مناطق مرزی 4 درصد و در سایر مناطق 6 درصد است، گفت: امسال علاوه بر اعتبارات اختصاصی، 20 درصد نیز اعتبار تشویقی مازاد دریافت کردیم که تنها سه استان کشور این اعتبار تشویقی را دریافت کردند.

//س

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر