logo
امروز : جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۱:۳۰
[ شناسه خبر : ۱۴۷۹۲ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
به علت وجود کولاک شدید؛

محور دندی – تخت سلیمان در زنجان مسدود شد/ راه ارتباطی 80 روستا بسته است

محور-دندی-–-تخت-سلیمان-در-زنجان-مسدود-شد-راه-ارتباطی-80-روستا-بسته-است

رئیس مرکز مدیریت راه های استان زنجان گفت: به علت وجود کولاک شدید، در حال حاضر محور دندی – تخت سلیمان در زنجان مسدود شده است.

محمد محمدی امروز در گفت و گو با خبرنگار موج رسا; اظهار داشت: در حال حاضر به دلیل بارش برف و وجود کولاک برخی محورهای استان زنجان تردد به سختی انجام می شود.

وی با بیان اینکه وجود کولاک شدید موجب مسدود شدن راه ارتباطی زنجان- دندی- تخت سلیمان شد، خاطرنشان کرد: تا اطلاع رسانی ضروری است هموطنان از این مسیر تردد نکنند.

این مسئول خاطرنشان کرد: در حال حاضر در این محور دید کافی وجود نداشته و سطح جاده نیز لغزنده است که از تردد خودروها جلوگیری می شود.

رئیس مرکز مدیریت راه های استان زنجان با اشاره به بارش برف در محورهای زنجان- طارم و تهم – چورزق،ادامه داد: به دلیل وقوع کولاک در این محورها تردد با مشکل مواجه شده است و ضروری است هموطنان برای عبور از محورهای کوهستانی استان تجهیزات زمستانی و زنجیر چرخ به همراه داشته باشند.

محمدی با اشاره به وقوع کولاک در محور سلطانیه – خدابنده – همدان، بیان داشت: تردد در این محور نیز با رعایت اصولی رانندگی و به همراه داشتن تجهیزات زمستانی مسیر است.

وی از وجود مه به عنوان پدیده غالب در محور زنجان – بیجار خبرداد و گفت: ضروری است به دلیل کاهش دید افقی در این محور، رانندگان از چراغ مه شکن استفاده کنند.

این مسئول با اشاره به مسدود بودن راه 80 روستای استان زنجان، خاطرنشان کرد: با کمک عوامل راهداری راه های روستایی در حال بازگشایی است.

رئیس مرکز مدیریت راه های استان زنجان برضرورت اجتناب مردم از سفرهای غیر ضروری تاکید کرد و گفت: مردم قبل از سفر از وضعیت راه ها اطلاعات لازم را کسب کنند.//ن

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر