logo
امروز : جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۹:۴۲
[ شناسه خبر : ۱۴۷۸۹ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
رئیس شورای شهر زنجان:

دلیل توقف پروژه محور پادگان ارتش را نمی‌دانیم/ به دنبال انتخاب شهردار بومی هستیم

دلیل-توقف-پروژه-محور-پادگان-ارتش-را-نمی‌دانیم-به-دنبال-انتخاب-شهردار-بومی-هستیم

رئیس شورای شهر زنجان با اشاره به پروژه محوز پادگان زنجان گفت: دلیل توقف پروژه محور پادگان ارتش را نمی‌دانیم.

حمیدرضا حمیدی در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; با اشاره به روند پیشرفت پروژه محور پادگان زنجان اظهار کرد: به عنوان رئیس شورا دلیل توقف این پروژه را نمی‌دانم، بنده به استاندار گفته‌ام که حداقل یک دلیل قانع کننده برای ما برای توقف پروژه ارائه دهند.

وی افزود: با فرمانده ارتش نیز صحبت کردم اما جواب مشخصی دریافت نکردم اما این هفته قرار است یک جلسه در این خصوص برگزار شود.

رئیس شورای شهر زنجان با اشاره ساخت و سازهای ارتش در اتوبان 22 بهمن تصریح کرد: قانون ضابطه را مشخص کرده یعنی هر نوع ساخت وسازی مستلزم اخذ پروانه از شهرداری است اما این اتفاق تا این لحظه در ساخت و سازهای ارتش اتفاق نیفتاده است.

وی عنوان کرد: ارتش این تصور را داشت که چون فضا داخل پادگان است، می‌توانند خانه سازمانی احداث کنند اما باید گفت چون در آینده برنامه جابه جایی وجود دارد، در آن محل طرح شهری تهیه شده و ممکن است ساختمان در حال احداث وسط خیابان بیفتد.

حمیدی با اشاره به اینکه این ساخت و ساز ممکن است در آینده طرح تفصیلی را با مشکل مواجه کند، گفت: باید بررسی کرد که آیا به این موضوع دقت شده است؟

وی در مورد انتخاب شهردار جدید نیز خاطرنشان کرد: فردی برای شهردار شدن مشخص نشده اما بررسی‌هایی در حال انجام است.

رئیس شورای شهر زنجان با بیان اینکه تمایل اعضای شورا به انتخاب شهردار بومی است، اظهار کرد: اولویت نخست ما انتخاب از بین بومی‌ها است اما در مورد فرد خاصی تاکنون بحثی نداشتیم.

//س  

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر