logo
امروز : جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۲۳:۵۸
[ شناسه خبر : ۱۴۷۷۹ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
رئیس بازرسی سازمان صمت استان زنجان:

طرح ویژه نظارت بر بازار زنجان از ابتدای اسفند ماه آغاز می‌شود/ قیمت پوشاک در زنجان بالاتر از بازار تهران است

طرح-ویژه-نظارت-بر-بازار-زنجان-از-ابتدای-اسفند-ماه-آغاز-می‌شود-قیمت-پوشاک-در-زنجان-بالاتر-از-بازار-تهران-است

رئیس بازرسی سازمان صمت استان زنجان با تاکید بر افزایش نظارتها در ایام پایانی سال گفت: طرح ویژه نظارت بر بازار زنجان از ابتدای اسفند ماه آغاز می‌شود.

اسماعیل مسلمی در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; با اشاره به افزایش نظارتها در ایام پایانی سال در بازار زنجان اظهار کرد: طرح ویژه نظارت و بازرسی از ابتدای اسفندماه تا 15 فروردین سال 99 انجام می‌شود.

وی تصریح کرد: با متخلفان قطعا برابر قانون برخورد خواهد شد و برخوردها بدون هیچ گونه اقماضی انجام می‌شود.

رئیس بازرسی سازمان صمت استان زنجان عنوان کرد: بازرسی در چند بخش انجام خواهد شد در بخش کالا و خدمات کنترل قیمت پوشاک از کیف، آجیل و سایر کالاهای اساسی انجام می‌شود.

وی بیان کرد: از ابتدای اسفند ماه به صورت ویژه نظارت در بخش خدمات نیز بازرسی از رستورانهای بین راهی و خشک‌شویی‌ها و نظارت بر نمایشگاه‌ها و حراجی‌ها انجام می‌شود.

مسلمی با بیان اینکه برخی از مغازه‌داران به بهانه بالا بودن اجاره بها قیمت اقلام را بالا می‌برند خاطر نشان کرد: متاسفانه قیمت برخی از اقلام در استان بالاتر از تهران است.

وی با بیان اینکه برای جلوگیری از تخلفات استعلام فاکتورهای خرید کالاهای عمده انجام می‌شود افزود: به دلیل اینکه خریدها با ارائه چک انجام می‌شود بنابر این قیمت‌ پوشاک بالاتر از بازار تهران است.

رئیس بازرسی سازمان صمت استان زنجان با تاکید براینکه بالا بودن تخلفات در استان در هر ماه متفاوت است ابراز کرد: در ایام پایانی سال بیشتر تخلفات گرانفروشی و عدم ارائه فاکتور فروش و عدم نصب قیمت اقلام است.//ع

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر