logo
امروز : جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۳:۱۶
[ شناسه خبر : ۱۴۷۷۸ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
رئیس جهادکشاورزی استان زنجان:

537 پروژه جهادکشاورزی در دهه فجر امسال به بهره‌برداری می‌رسد

537-پروژه-جهادکشاورزی-در-دهه-فجر-امسال-به-بهره‌برداری-می‌رسد

رئیس جهادکشاورزی استان زنجان گفت: همزمان با ایام الله دهه فجر 537 پروژه جهادکشاورزی در استان زنجان کلنگ‌زنی شده و تعدادی نیز به بهره‌برداری می‌رسد.

جواد تاراسی در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; اظهار کرد: 537 پروژه جهادکشاورزی در ایام الله دهه فجر امسال به بهر‌برداری می‌رسد که این پروژه‌ها برای 740 نفر اشتغال مستقیم ایجاد می‌کند.

وی با بیان اینکه از این تعداد پروژه‌ها دو مورد کلنگ‌زنی است افزود: عمده پروژه‌های جهادکشاورزی مربوط به حوزه مکانیزاسیون است.

رئیس جهادکشاورزی استان زنجان بیان کرد: از این تعداد پروژه‌ها 27 پروژه عمرانی مربوط به شهرستان ماهنشان بوده که افتتاح و کلنگ‌زنی می‌شود.

وی ابراز کرد: از این تعداد طرح 15 طرح گوسفند داشتی و 3 طرح در خصوص پرورش گاو شیری و یک واحد در خصوص گوساله پرواری 45 راسی و یک واحد فرآوری و بسته بندی عسل بوده که از آنها بهره‌برداری می‌شود.

تاراسی بیان کرد: بهره‌برداری از مزرعه پرورش ماهیان سردآبی، طرح آبیاری تحت فشار، لوله گذاری و احداث کانال بتنی از دیگر پروژ‌های افتتاح شده در این شهرستان است.

وی با اشاره به اینکه 27 پروژه عمرانی قابل افتتاح و کلنگ‌زنی مربوط به شهرستان زنجان است افزود: 18 پروژه در شهرستان زنجان کلنگ‌زنی می شود.

رئیس جهادکشاورزی استان زنجان افزود: سه واحد دامداری مرغداری گوشتی و یک واحد دامداری گوسفند داری داشتی و همچنین یک واحد تولید دان مرغ از پروژه هایی هستند که در ایام دهه فجر کلنگ‌زنی می شوند.

وی بیان کرد: در این ایام 11 پروژه مربوط به آبیاری نوین و انتقال آب بوده که 9 پروژه اجرای سیستم آبیاری تحت فشار و 2 پروژه لایروبی و مرمت قنات از این پروژه‌های عمرانی است.

//ع

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر