logo
امروز : جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۷:۰۱
[ شناسه خبر : ۱۴۷۵۱ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
استاندار زنجان:

وجدان های بیدار طرح آمریکایی – اسرائیلی معامله قرن را نمی پذیرند

وجدان-های-بیدار-طرح-آمریکایی-–-اسرائیلی-معامله-قرن-را-نمی-پذیرند

استاندار زنجان گفت: وجدان های بیدار و مردم آزاده جهان طرح آمریکایی – اسرائیلی معامله قرن را قبول نمی کنند.

به گزارش موج رسا; فتح الله حقیقی امروز در دومین جلسه ستاد سیاست گذاری کنگره ملی 3000 هزار شهید استان زنجان، اظهار داشت:طرح آمریکایی – اسرائیلی معامله قرن، طرح مسخره ترامپ است که هیچ وجدان آزاده ای در دنیا این طرح را نمی پذیرد.

وی با بیان اینکه آمریکا نمی تواند با این طرح به اهداف خود برسد، بیان داشت: وجدان های بیدار و مردم آزاده جهان این طرح را قبول نمی کنند.

این مسئول ادامه داد: مردم فلسطین آزادانه اراده کرده و منافع خود را تشخیص می دهند، افزود: آمریکا نمی تواند در محاسبات فکری مردم این سرزمین مقدس دخالت کند.

استاندار زنجان با بیان اینکه تاریخ به حقانیت سرزمین فلسطین گواهی می دهد، ادامه داد: فلسطینی ها اجازه نمی دهند این طرح اجرایی شود.

حقیقی با اشاره به آمادگی استان زنجان برای برگزاری کنگره 3 هزار شهید استان زنجان، بیان داشت: از تجربیات سایر استان های کشور برای برگزاری مطلوب این کنگره استفاده می شود.

وی با بیان اینکه تلاش می شود این کنگره در طراز شهدای استان باشد، ادامه داد: شهدا زنده همیشه تاریخ و ایثارگران واقعی جامعه هستند که نباید به بوته فراموشی سپرده شوند.

این مسئول خاطرنشان کرد: فرهنگ شهید و شهادت هیچ گاه کهنه نمی شود و به همین منظور کنگره بزرگ شهدای استان به شکل ویژه ای در استان برگزار می شود.

استاندار زنجان با اشاره به آغاز برنامه ریزی ها برای کنگره شهدای زنجان، خاطرنشان کرد: از همه ظرفیت ها برای برگزاری مطلوب این کنگره استفاده می شود.//ن

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر