logo
امروز : چهارشنبه ۲۹ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱:۱۵
[ شناسه خبر : ۱۴۶۹۹ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
رئیس اتاق اصناف استان زنجان:

واحدهای صنفی گران فروش تعطیل می شوند/ ارسال کمک های اصناف زنجان به سیستان و بلوچستان

واحدهای-صنفی-گران-فروش-تعطیل-می-شوند-ارسال-کمک-های-اصناف-زنجان-به-سیستان-و-بلوچستان

رئیس اتاق اصناف استان زنجان گفت: تکرار بیش از سه بار گران فروشی از سوی واحدهای صنفی،منجر به تعطیلی آن واحد صنفی می شود.

سید محمود موسوی امروز در گفت و گو با خبرنگار موج رسا; اظهار داشت: اصناف و بازاریان در مناطق سیل زده سیستان و بلوچستان حضور داشته و کمبودها و نیازها را احصا کرده و نسبت به جمع آوری کمک ها اقدام می کنند.

وی با بیان اینکه در سیل عید نوروز در برخی مناطق کشور، اصناف و بازاریان زنجان کمک های مطلوبی ارائه کردند، ادامه داد: حمام صحرایی در قالب کانکس از سوی بازاریان زنجان به مناطق سیل زده ارسال شد.

این مسئول بیان داشت: با توجه به دور بودن استان سیستان و بلوچستان از زنجان امکان دسترسی بیشتری به این استان نیست اما کمک های مردمی زنجانی ها ارسال می شود.

رئیس اتاق اصناف استان زنجان با اشاره به جمع آوری کمک های اصناف و بازاریان زنجان برای مردم سیل زده سیستان و بلوچستان، خاطرنشان کرد: آذوقه،پوشاک و لوازم بهداشتی به این مناطق ارسال می شود.

موسوی در خصوص نظارت بر بازار زنجان نیز گفت: نظارت به صورت همیشگی از سوی واحد بازرسی و نظارت اتاق اصناف استان زنجان انجام می شود و اگر کسی بخواهد سوء استفاده کرده و یا بدون فاکتور خرید و ارائه مستندات کالایی را به فروش برساند،مشول جریمه می شود.

وی با بیان اینکه در مرحله دوم نسبت به معرفی این افراد به تعزیرات اقدام می شود، ادامه داد: تکرار بیش از سه بار منجر به تعطیلی آن واحد صنفی می شود.

این مسئول با اشاره به برنامه های اصناف و بازاران استان زنجان در دهه فجر نقلاب اسلامی، بیان داشت: دیدار با خانواده های شهدا، برگزاری جشن های انقلاب و تجلیل از کسبه های خوش انصاف از برنامه های دهه فجر محسوب می شود.//ن

 

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر