logo
امروز : پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۸:۴۲
[ شناسه خبر : ۱۴۶۹۶ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان زنجان خبرداد

سخنرانی آیت الله دری نجف آبادی در مراسم 22 بهمن زنجان

سخنرانی-آیت-الله-دری-نجف-آبادی-در-مراسم-22-بهمن-زنجان

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان زنجان گفت: آیت الله دری نجف آبادی در مراسم راهپیمایی 22 بهمن زنجان سخنرانی می کند.

حجت الاسلام علی ناصر امروز در گفت و گو با خبرنگار موج رسا; اظهار داشت: برنامه ریزی های لازم برای برگزاری مطلوب برنامه های دهه فجر انقلاب اسلامی از سوی شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان زنجان انجام شده است.

وی با بیان اینکه برنامه های شاخص فرهنگی، اجتماعی و سیاسی همزمان با این دهه در استان برگزار می شود، ادامه داد: دستگاه های اجرایی استان برنامه های خود را در این زمینه ارائه کرده اند.

این مسئول با اشاره به برگزاری جلسات ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی در استان و شهرستان ها، ادامه داد: برنامه های این دهه با شعار  انقلاب اسلامی، زنده و پویا در پرتو ولایتمداری،جهاد و مقاومت برنامه ریزی و اجرایی می شود.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان زنجان با بیان اینکه برنامه های شاخص این دهه همزمان با 12 و 22 بهمن در زنجان برگزار می شود، ادامه داد: به مناسبت آغاز دهه فجر انقلاب اسلامی و تجدید پیمان با آرمان های امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری دیدار با نماینده ولی فقیه انجام می شود.

حجت الاسلام ناصر بیان داشت: توجه به بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی سرلوحه برنامه های دهه فجر بوده و این برنامه ها به صورت مردمی برگزار می شود.

وی خاطرنشان کرد: همزمان با ورود تاریخی امام خمینی (ره) به کشور مراسم نمادین در زنجان برگزار شده و مراسم رسمی برنامه های دهه فجر رقم می خورد.

این مسئول تصریح کرد: همچنین برنامه راهپیمایی 22 بهمن نیز همزمان با سراسر کشور از ساعت 9:30 صبح در زنجان آغاز می شود.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان زنجان ادامه داد: مسیر راهپیمایی 22 بهمن از چهارراه امیر کبیر آغاز شده و در طول برگزاری این راهپیمایی برنامه های مختلف فرهنگی از سوی دستگاه های اجرایی برگزار می شود.

حجت الاسلام ناصر افزود: آیت الله قربانعلی دری نجف آبادی نماینده ولی فقیه در استان زنجان مرکزی سخنران اصلی راهپیمایی 22 بهمن در زنجان هستند.//ن

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر