logo
امروز : پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۸:۲۹
[ شناسه خبر : ۱۴۶۹۱ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصار المهدی (عج) استان زنجان:

امروز جبهه دشمن فضای مجازی است/ لزوم مواجهه فعال و مبتکرانه در فضای مجازی

امروز-جبهه-دشمن-فضای-مجازی-است-لزوم-مواجهه-فعال-و-مبتکرانه-در-فضای-مجازی

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصار المهدی (عج) استان زنجان گفت: امروز جبهه دشمن فضای مجازی است و در حالی که دارو، تجهیزات پزشکی و فضای کشور را تحریم می کند اما فضای مجازی را تحریم نمی کند.

به گزارش موج رسا;  حجت الاسلام حسن بیگدلی امروز در مراسم اختتامیه  بزرگترین رویداد تولیدات دیجیتال بسیج در زنجان، با گرامیداشت یاد و خاطره شهید سپهبد قاسم سلیمانی، اظهار داشت: هر روز که از شهادت ایشان می گذرد عظمت این سردار عظیم بزرگ اسلام بیشتر مشخص می شود.

وی با بیان اینکه سپهبد شهید سلیمانی علاقه خاصی به زادگاه خود داشت و همواره به مردم سرکشی می کرد، افزود: ایشان محل تدفین خود را مشخص کردند تا در جوار شهدای کرمان آرام گیرند.

این مسئول خاطرنشان کرد: هر کس با خدا معامله کند، خداوند متعال با او خواهد بود و امیدواریم از هدیه وجود شهید سپهبد سلیمانی بتوانیم برای استحکام جامعه دینی بهره ببریم.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصار المهدی (عج) استان زنجان با اشاره به نگرانی های مقام معظم رهبری در خصوص فضای مجازی، افزود: ایشان می فرمایند: "اهمیت فضای مجازی به اندازه اهمیت پیروزی انقلاب اسلامی و شکست استکبار جهانی است".

حجت الاسلام بیگدلی خاطرنشان کرد: فضای مجازی از نظر بعد تاثیرگذاری و تاثیرپذیری دارای اهمیت بوده و باید در این فضا نیز وارد شده و در برابر توطئه های دشمنان ایستادگی کرد.

وی با بیان اینکه امروز جبهه دشمن فضای مجازی است، ادامه داد: دشمن دارو، تجهیزات پزشکی و فضای کشور را تحریم می کند اما فضای مجازی را به دلیل تاثیرگذاری آن، تحریم نمی کند.

این مسئول بیان داشت: مقام معظم رهبری فضای مجازی را فرصتی برای ترویج معارف اسلامی می دانند و تاثیرگذاری آن را در ابعاد اجتماعی، اقتصادی، سیاسی و امنیتی و فرهنگی مورد تاکید قرار می دهند.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصار المهدی (عج) استان زنجان خاطرنشان کرد: اروپا بحث اینترنت داخلی را فعال کرده اما هنوز در ایران این موضوع محقق نشده است، دنیا به سمت مدیریت فضای مجازی می رود تا دیگران در مسائل کشورهایشان دخالت نکنند.

حجت الاسلام بیگدلی برلزوم نظارت و رسیدگی به فضای مجازی تاکید کرد و گفت: مدیریت فضای مجازی مهم بوده و شورای عالی فضای مجازی تشکیل شده است که باید اهداف آن محقق شود.

وی بر ضرورت مواجهه فعال و مبتکرانه در فضای مجازی در سطح ملی و جهانی تاکید کرد و افزود: ابعادی که مورد هجمه دشمنان اسلام قرار گرفته باید در فضای مجازی مورد توجه بوده و نقص های آن برطرف شود.

این مسئول تصریح کرد: اتکای کشور باید نسبت به استفاده از ظرفیت کشورهای دیگر کاهش یافته و فعالان فضای مجازی با رصد فعالیت ها پاسخگوی شبهات در این فضا باشند.

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر