logo
امروز : چهارشنبه ۱۳ تیر ۱۴۰۳ ساعت ۱۳:۴۱
[ شناسه خبر : ۱۴۶۸ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 3 دقیقه ]
فرمانده سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان:

سند تحول با همراهی بسیج، جوان طراز انقلاب اسلامی تربیت می کند/ شهدای دانش آموز بهترین الگوی نوجوانان

سند-تحول-با-همراهی-بسیج،-جوان-طراز-انقلاب-اسلامی-تربیت-می-کند-شهدای-دانش-آموز-بهترین-الگوی-نوجوانان

فرمانده سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان گفت: سند تحول بنیادین در آموزش و پرورش برای تربیت جوان طراز انقلاب اسلامی است که با همراهی بسیج و آموزش و پرورش محقق می شود.

به گزارش موج رسا; سردار جهانبخش کرمی، در مراسم تودیع و معارفه مسئول بسیج دانش آموزی استان زنجان با بیان اینکه بسیج دانش آموزی ترکیبی از بسیج و آموزش و پرورش محسوب می شود، اظهار داشت: دانش آموزان به عنوان سرمایه های عظیم انقلاب اسلامی هستند که دفاع از ارزش های اسلام و نظام برعهده آنان است.

وی با بیان اینکه باید از این فرصت برای آشنایی دانش آموزان با اندیشه و تفکر بسیجی استفاده کرد، گفت: سند تحول بنیادین در آموزش و پرورش برای تربیت جوان طراز انقلاب اسلامی است که با همراهی بسیج و آموزش و پرورش محقق می شود.

فرمانده سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان بیان داشت: دشمن همواره از تمام امکانات خود برای سست کردن اعتقادات و باورهای جوانان استفاده می کند که ضروری است از تمام توان برای تقویت باورهای دینی دانش آموزان استفاده شود.

سردار کرمی با اشاره به آسیب های فضای مجازی، افزود: دشمن از ترفندهای مختلف به ویژه فضای مجازی برای به انحراف کشیدن جوانان به ویژه دانش آموزان استفاده می کند.

وی با بیان اینکه به فرموده مقام معظم رهبری باید در بین جوانان الگوسازی کنیم،گفت: شهدای دانش آموز بهترین الگو برای جوانان و دانش آموزان هستند.

فرمانده سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان برضرورت حفظ روحیه بسیجی و نهادینه کردن آن در بین دانش آموزان به عنوان راهکار مناسبی برای حفظ نظام اسلامی از جنگ نرم دشمنان تاکید کرد و گفت:برنامه های اردوهای راهیان نور و طرح هجرت به منظور مقابله با توطئه های دشمنان اجرا می شود.

 

*تفکر بسیجی در مدارس حاکم شود

"حجت الاسلام متین"مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصار المهدی (عج) استان زنجان نیز در  این جلسه اظهار داشت: باید تفکر بسیجی اندیشه حاکم در مدارس باشد تا بتوانیم در عرصه های مهم علمی و فناوری و غلبه بر جنگ نرم دشمنان صاحب دستاوردهای عظیم باشیم.

وی با اشاره به اینکه بسیج دانش آموزی به معنای در کنار هم بودن تعلیم و تربیت با تفکر بسیجی است، ادامه داد:با بهره مندی آموزش و پرورش از تفکر بسیج این سازمان بالنده می شود.

 مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصار المهدی (عج) استان زنجان با بیان اینکه آموزش و پرورش می تواند از ظرفیت های بسیج برای تربیت دانش آموز تراز اسلامی استفاده کند، ادامه داد:بسیج دانش آموزی باید بتواند با برنامه های متنوع و توسعه سخت افزاری و نرم افزاری دانش آموزان را ارتقا بخشد.

حجت الاسلام متین برضرورت جلوگیری از نگاه های جناحی در آموزش و پرورش تاکید کرد و گفت: به فرموده مقام معظم رهبری جناح زدگی در آموزش و پرورش سم مهلک است از اینرو باید به صورت فراجناحی عمل کرد تا دانش آموزان انقلابی تربیت و به جامعه تحویل داده شوند.

وی با بیان اینکه جامعه امروز ما نیازمند متعهدین به انقلاب اسلامی است،گفت: تربیت دانشمندان بسیجی در مدارس و دانشگاه ها موجب توسعه و بالندگی نظام جمهوری اسلامی می شود.//ن

انتهای خبر/

فرم ارسال نظر